به گزارش ایرنا، آیت الله محمدتقی پورمحمدی در خطبه های نماز جمعه مراغه افزود: ایستادگی ملت های آزاد منطقه چون یمن، فلسطین، سوریه ولبنان در برابر توطئه های آمریکا، آل سعود و رژیم صهیونیستی الگوگیری از کشورمان برای مقاومت در برابر زیاده خواهی های استکبارجهانی است.
وی ادامه داد: اکنون نیز با وجود تحریم ها و برخی تهدیدها از سوی آمریکا، به جز معدود کسانی در داخل کشور، آحاد مردم و مسئولان معتقد به مذاکره با آن کشور نیستند.
وی اضافه کرد: هیچ ایرانی باغیرتی حاضر به مذاکره درباره توان موشکی و دفاعی کشورمان و نیز از دست دادن حقوق مسلم ملت نیست.
خطیب جمعه مراغه با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در جمع کارگزاران جمهوری اسلامی گفت: ایشان در این دیدار بر لزوم مقاومت در برابر تهدیدهای آمریکا تاکید کردند.
آیت الله پورمحمدی افزود: براساس رهنمودهای رهبری، جنگی اتفاق نخواهد افتاد، زیرا تهدیدهای آمریکا جنگ روانی بیش نبوده و هیچ آمادگی در آنان برای رویارویی با کشورمان وجود ندارد.
وی ادامه داد: آمریکا از اقتدار نیروهای مسلح، ارتش، سپاه و 80 میلیون ایرانی حاضر در صحنه می هراسد و اگر بخواهد در جنگی علیه کشورمان شرکت کند در باتلاقی عظیم فرو خواهد رفت.
وی اضافه کرد: اکنون برخلاف سال های قبل از انقلاب، جوانان غیرتمند کشورمان در کنار توان دفاعی نیروهای مسلح و نیز توکل و اعتقاد راسخ به پروردگار در برابر هر قدرت متجاوزی خواهند ایستاد.
شهرستان مراغه با حدود 263 هزار نفر جمعیت در 127 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
7487/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.