به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین سید علی شاهچراغی امروز در خطبه های نماز جمعه شهرری در حرم مطهر عبدالعظیم الحسنی(ع) اظهارداشت: امروز دشمنان جمهوری اسلامی ایران در کمال وقاهت با استفاده از انواع ابزارهای نوین ارتباط جمعی به دنبال توسعه فرهنگ بی حجابی در میان جوانان کشور هستند.
وی گرایش جامعه به ویژه نسل جوان کشور را به بدحجابی و بی حجابی نگران کننده عنوان کرد و گفت: دشمنان نظام اسلامی به دنبال ترویج این ضد ارزش در کشور هستند.
شاهچراغی با بیان اینکه امروز نظام اسلامی در خصوص حمایت از حجاب تنها مانده است، تصریح کرد: مسئولان فرهنگی شهرستان ری نباید از کنار موضوع بد حجابی در این شهر مذهبی استان به راحتی عبور کنند و تمامی دستگاه های متولی باید در مقابله با بد حجابی به نیروی انتظامی کمک کنند.

* جمهوری اسلامی جنگ طلب نیست
وی در ادامه به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار با مسئولان کشور اشاره کرد و یادآور شد: ایشان بارها در سخنان خود تاکید کرده اند که مذاکره با آمریکا منتفی است چراکه مذاکره با این دولت آمریکا سم مضاعف است.
شاهچراغی با اشاره به اینکه مذاکره یعنی دادن امتیازی در قبال گرفتن امتیازی دیگر اظهار داشت: آمریکایی ها در مذاکره با ملت ایران به دنبال گرفتن توان موشکی و نفوذ جمهوری اسلامی ایران در منطقه خاورمیانه هستند بنابراین هیچ ایرانی با شعوری و غیرتمندی بر سر این 2 مورد پای میزه مذاکره نمی رود.
وی تصریح کرد: دشمنان می خواهد ایران اسلامی در مقابل حملات نظامی بی دفاع باشد اما جمهوری اسلامی ایران هرگز نمی تواند نسبت به آینده دوستان خود در کشورهای سوریه، عراق و لبنان بی تفاوت باشد.
شاهچراغی با اشاره به این سخن رهبر معظم انقلاب که «جنگ نظامی در کار نیست»، گفت: آمریکایی ها در شرایط نیستند که به ایران حمله کنند، آمریکا در حال حاضر گرفتار فقر، اعتیاد و بحران های داخلی است.
وی یادآور شد: جمهوری اسلامی جنگ طلب و به دنبال درگیری نظامی نیست ولی این بدان معنا نیست که ما از اراده و آرمان خود کوتاه بیاییم؛ اراده ایران اسلامی ازآمریکایی ها قوی تر است.
تهرام/3218//9343//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.