به گزارش ایرنا، حجت الاسلام عباس امینی در خطبه های نماز جمعه این هفته شاهرود در مسجد و حسینیه مدرسه قلعه این شهر، افزود: نامه رهبر معظم انقلاب خطاب به همه مردم است ولی مخاطب اصلی آن جوانان هستند.
وی با بیان اینکه افراط و تفریط در تحلیل از آغاز خلقت تاکنون وجود داشته است ، ادامه داد: بی شک مشکلاتی که در چهل سال نخست انقلاب داشتیم چراغ راه آینده خواهد بود.
خطیب جمعه شاهرود با اشاره به ظرفیت های منطقه ای خاورمیانه و بیش از 15 کشور همسایه ایران با 600میلیون نفر جمعیت،امید به حل مشکلات به دست اروپا و آمریکا راواهی دانست و تاکید کرد: اعتماد به جوانان انقلابی ،دوری از اقتصاد دولتی،طهارت اقتصادی ،اقتصاد دانش بنیان و مردم محور از جمله راه های برون رفت از جنگ اقتصادی است.
امینی با بیان اینکه نباید مشکلات کنونی کشور را به پای انقلاب و اسلام گره زد ، ادامه داد: هرگاه دلزدگی پیش آید بواسطه رویگردانی مسئولان از ارزشها و عمل نکردن به آنها بوده است.
امام جمعه شاهرودگفت: بخشی ازفشار اقتصادی با دشمنان مرتبط است و بخش دیگر به مدیریت داخلی وابسته است.
خطیب جمعه شاهرود سه عامل فشار اقتصادی ، امنیتی و روی آوری مردم به اغتشاش در کشور را برنامه دشمنان نظام اسلامی ایران برشمرد و اظهار داشت: با اجرای این برنامه می خواهند قدرت موشکی ایران و برجام 2 را با شعار های عوام فریبانه و حقوق بشر به ایران تحمیل کنند.
امینی ، هوشیاری ، دقت مسئولان و مردم و عمل به تدابیر رهبری را در ناکام گذاشتن دشمنان در دست یابی به اهداف شوم و منفعت طلبانه آنها موثر دانست.
7358/6167
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.