به گزارش روز دوشنبه ایرنا به نقل از دفتر نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه اصفهان، آیت الله ' سید یوسف طباطبایی نژاد' در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان، افزود: امر به معروف و نهی از منکر جامعه را در مقابل تهاجم های دشمنان مستحکم می کند.
رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان، امر به معروف و نهی از منکر دو فریضه الهی دانست و افزود: اجرای این دو فریضه وظیفه همگان است.
وی با اشاره به اینکه ساماندهی باغ تالارها در دستور ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان قرار گرفته است، گفت: ساماندهی باغ تالارهای استان جز با همکاری همه دستگاه های ذیربط میسر نخواهد شد.
آیت الله طباطبایی نژاد تصریح کرد: برای مقابله با ناهنجاریها در باغ تالارها باید از مجاری قانونی اقدام کرد.
استاندار اصفهان نیز با تقدیر از فعالیت های انجام شده توسط ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان گفت: ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان بصورت علمی، پژوهشی، منطقی و منظم کار را دنبال می کند و استانداری نیز در حد ممکن کمک های لازم را انجام خواهد داد.
رسول زرگرپور، از تصویب در اختیار قرار دادن یک نفر از نیروهای آموزش و پرورش به ستاد امر به معروف و نهی ازمنکر شهرستان ها در شورای آموزش و پرورش خبر داد و گفت: استانداری به عنوان نماینده دولت بر اجرایی شدن امر به معروف و نهی از منکر تأکید دارد و معتقدیم شرایط کنونی، درخور مردم استان اصفهان نیست.
در ابتدای این جلسه حجت الاسلام عبدالهی، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان گزارشی از فعالیت های انجام توسط این ستاد ارائه کرد و برگزاری جلسات منظم این ستاد در شهرستان ها و مشخص شدن نحوه آموزش ضابطان قضائی را خواستار شد.
2093 ** خبرنگار و انتشاردهنده: اصغر دواتگر
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.