به گزارش ایرنا سردار سیدحسن مرتضوی چهارشنبه در همایش شوراها، طلایه داران، یاوران و یادآوران معروف و فعالان امر به معروف و نهی از منکراظهار کرد: متاسفانه برخی از فعالان امر به معروف و نهی از منکر پا را فراتر از تذکر لسانی گذاشته و به جنبه های عملی روی آورده اند.
وی با بیان اینکه تلاش می کنیم معروف های رایج به مردم شناسانده شود و در عین حال معروف هایی که مورد بی توجهی قرار گرفته اند؛ برجسته شود، اظهارکرد: امید است که همه در راستای احیای این فریضه واجب احساس تکلیف کنند.
وی با تاکید بر اینکه برابر قانون وظیفه ما فقط و فقط تذکر لسانی است و جنبه عملی و برخورد در صلاحیت حاکمیت است گفت: درموضوع امر و نهی همه رفتار ما ناظر بر یک حرکت علنی و آشکار است و هرگونه تجسس و کنجکاوی خلاف است.
سردار مرتضوی اظهارامیدواری کرد: اعضای اصلی ستاد امر به معروف و نهی از منکر با توجه به وظابف اتی برابر قانون، مشارکت و حضور جدی تر و مطالبه گری دقیق تری را در دستور کار قرار دهند تا با هم افزایی بیش از پیش به اهداف عالیه نظام و انقلاب دست یابیم.
وی با تاکید بر تبیین اصولی قانون امر به معروف و نهی از منکر خواستار همت فعالان این حوزه در این راستا شد و افزود: معاونت آموزشی و نظامی ستاد امر به معروف در قالب برگزاری همایش ها و کارگروه ها به این حوزه ورود پیدا کرده اند.
سردار مرتضوی از فعال شدن هیات اندیشه ورز در شوراهای امر به معروف و نهی از منکر خبر داد و اظهارداشت: تشکیل شوراهای امر به معروف و نهی از منکر در ادارات و موسسات مردم نهاد یکی دیگر از فعالیت های ستاد به شمار می رود.
وی با بیان اینکه شوراهای امر به معروف و نهی از منکر در تمام ادارات دولتی فعال شده است، افزود: موسسات غیردولتی و نهادهای مردمی هم در این راستا موفق عمل کرده اند.
در ادامه این همایش از فعالان حوزه امر به معروف و نهی از منکر تجلیل و از مجموعه مقالات ارائه شده در حوزه امر به معروف و نهی از منکر رونمایی شد.
ع/ 6042 انتشاردهنده: سیدحسین قدسی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.