حجت الاسلام سید جواد رئوف سیدنژاد روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارکرد: پرونده های اجارات منقضی شده ای وجود دارد که برخی از مستاجران بعد از گذشت یک هفته، شش ماه و حتی یکسال برای تمدید قرارداد آنها اقدامی نکرده اند.
وی تاکید کرد: بر طبق قانون، باید مستاجران قبل از پایان قرداد برای تمدید آن اقدام کنند، با توجه به اینکه ازآنها برای تمدید مجدد قرارداد دعوت به عمل آمده و تذکرات داده شده اما تاکنون اقدامی در این زمینه انجام نشده است.
حجت الاسلام رئوف سید نژاد عنوان کرد: تلاش می کنیم نسبت به مستاجرانی که برای تمدید قرارداد مراجعه می کنند، نگاه بهتری داشته باشیم، اما اگر خوش حساب نباشند مجبور به صدور حکم تخلیه هستیم.
وی خاطرنشان کرد: اگر این افراد در این زمینه اقدامی انجام ندهند،اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی از طریق محاکم قضایی به این قضیه ورود پیدا می کند.
حجت الاسلام رئوف سید نژاد در ادامه گفت: پنج هزار و 437 موقوفه در استان ثبت شده است که از این تعداد سه هزار و 294 موقوفه دارای درآمد هستند.
وی تعداد موقوفات جدید ثبت شده در خراسان شمالی را از ابتدای سال تاکنون 32 مورد عنوان کرد و از خیّران خواست تا با توجه به نیازهای روز جامعه، در کنار وقف برای حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، وقف در زمینه های پزشکی، درمانی، ازدواج جوانان، قرآن و ایتام را نیز در نظر بگیرند.
اخبار خراسان شمالی را در کانال تلگرامی اخبار ایرنا خراسان شمالی به نشانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.