به گزارش ایرنا، حجت‌ الاسلام علیرضا قاسمی در خطبه‌ های نماز جمعه این هفته بادرود ابراز کرد: خوشبختانه دستگیری از فقرا توسط کمیته امداد، بهزیستی، هلال‌ احمر و خیریه‌ها به ‌خوبی انجام می ‌شود و در این راستا انتظار داریم هر کاری انجام می ‌شود فقط به ‌صورت مخفیانه باشد و جنبه تبلیغاتی به خود نگیرد.
وی با اشاره به تصمیم رئیس جمهوری و شورای عالی انقلاب فرهنگی درخصوص سند 2030 و استقلال فرهنگ و آموزش کشور اظهار داشت: سند تحول بنیادین آموزش‌ و پرورش و دیگر اسناد بالادستی محور اصلی برنامه ‌ریزی‌ های ملی خواهد بود و دبیر شورای عالی آموزش ‌و پرورش نیز اعلام کرد پس از بیانات مقام معظم رهبری اجرای سند 2030 متوقف شد.
خطیب جمعه بادرود با اشاره به روز جهانی قدس، تصریح کرد: روز قدس ازجمله روزهایی است که مورد تاکید حضرت امام (ره) و مورد تاکید مقام معظم رهبری بوده است و همه آحاد ملت انقلابی و شهید پرور ایران اسلامی در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به میدان آمده و با نظام سلطه و استکبار جهانی مقابله می ‌کنند.
وی ادامه داد: شعار مرگ بر آمریکا بر آمده از مکتب امام خمینی (ره) است و مردم در روز جمعه آینده، روز جهانی قدس به صحنه می‌ آیند و فریاد مرگ بر اسرائیل را سر خواهند داد تا فلسطین عزیز از چنگ اشغال رژیم صهیونیستی آزاد شود.
وی در ادامه به دیدار اخیر مقام معظم رهبری با دانشجویان اشاره و خاطرنشان کرد: سخنان گهربار مقام معظم رهبری بازتاب گسترده‌ای در جامعه داشته است و افرادی برداشت ‌های مختلفی از فرمایش های معظم له داشته ‌اند.
قاسمی ادامه داد: آنچه در اینجا برداشت می ‌کنیم یعنی برادران و خواهران دانشجو نباید چشم ‌انتظار اقدام مسئولان در مسائل فرهنگی باشند و برای ارتقای فرهنگ ناب اسلامی و ایرانی هر کاری که در چارچوب قانونی موثر است باید انجام داد.
قاسمی اضافه کرد: آتش به اختیار یعنی آماده ‌باش کامل در برابر دشمنان و بدخواهان نظام اسلامی در مقابل کارهایی که دشمنان نظام اسلامی درصددند اصل نظام را زیر سئوال ببرند، مردم به میدان بیایند و بساط فتنه گران همچون تیر 78 و دی 88 برچینند، آتش به اختیار یعنی هر کس در قبال فرهنگ جامعه مسئول است و باید در راستای ارتقای فرهنگی جامعه تلاش کند.
7408/7430 * خبرنگار: رحمت الله کاملی بادی * انتشار: محمد جهانگیریان

* آگاهی از آخرین اخبار شهرستان های شمال استان اصفهان در کانال تلگرام ایرنا کاشان:
* لینک های جستجو کانال: irnakashan / https://telegram.me/irnakashan@
*ایمیل: kashan@irna.ir
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.