به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام سیدابراهیم حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته ابرکوه باتسلیت سالروز شهادت امیرمؤمنان علی(ع) اظهارکرد: هدف راهپیمایی روز قدس، بسیج جهان اسلام علیه غده سرطانی اسرائیل است و اهمیت این روز امسال به دلیل شکست حکام آل یهود سعودی و آمریکا در میدان های جنگ نیابتی در سوریه و عراق و تلاش ناکام برای ناامن کردن ایران، مضاعف می شود.
وی ادامه داد: به لطف خدا جمعه آینده ملت ایران و امت جهان اسلام، آرامش اردوگاه استکبار و حکام سرسپرده عرب را برای ایجاد حاشیه امن برای اسرائیل و اجرای طرح اسلام هراسی، شیعه و ایران هراسی بجای اسرائیل هراسی برهم خواهند زد.
امام جمعه ابرکوه خاطرنشان کرد: ملت ایران در راهپیمایی روز جهانی قدس به دنیا اعلام خواهند کرد که ملت و رهبری ایران زنده است و اجازه شرارت به بدخواهان را نمی دهند و تا نابودی رژیم خبیث و اشغالگر قدس از پای نخواهند نشست.
امام جمعه ابرکوه از شهروندان دعوت کرد در مراسم روز جهانی قدس که جمعه آینده ساعت 12 از میدان امام حسین(ع) به سمت مصلی برگزار می شود، فعالانه شرکت کنند.
خطیب جمعه ابرکوه در خصوص سند 2030 نیز گفت: از شورای عالی انقلاب فرهنگی که در جلسه 23 خرداد به ریاست رئیس جمهور، لغو سند 2030 را تصویب کرد، تقدیر می کنیم.
ابرکوه با 51 هزار نفر جمعیت در140کیلومتری جنوب غربی شهر یزد واقع است.
7540/ 6014 / خبرنگار: کارگر ابرقوئی ** انتشار: کاظم شاملو
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.