به گزارش ایرنا حجت الاسلام میثم تارم در خطبه های نماز جمعه این هفته بردسیر که در جوار امامزاده سید محمد برگزار شد، ضمن توصیه همگان به تقوای الهی، با اشاره به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری افزود: تاریخ وقایع انقلاب اسلامی باید مرور بشود و سخنان و زندگی حضرت امام (ره)مطالعه شود تا کسی جرات نکند سیره امام راحل را تحریف کند.
وی با فصل الخطاب خواندن فرمایشات مقام معظم رهبری ادامه داد: خیلی ها در صدد هستند سیره امام و سخنان ایشان را وارونه جلوه بدهند اما مطالعه سخنان ایشان مانع این تحریفها می شود و این فرصت از فرصت طلبان گرفته خواهد شد.
امام جمعه بردسیر ادامه گفت: تاکیدی که رهبری بر بررسی دهه 60 دارند به دلیل شناخت شرایط آن زمان است چرا که اوضاعی که در آن دهه بر کشور ما حاکم بود موجب شد تا نفاق منافقین بروز پیدا کرده و آنها آشکارا به جنگ انقلاب و نظام بیایند.
وی نتیجه این فضا سازی را در آن دهه تقدیم هزاران شهید که در راس آنها شهید بهشتی و شهدای محراب بودند، عنوان کرد و افزود:آنان شهدای گرانقدری بودند که حامی محرومان بوده و هرکدامشان ستاره درخشانی برای این انقلاب شدند.
حجت الاسلام تارم در خصوص دیدار اخیر رهبری با دانشجویان گفت: سخنان رهبری مثل همیشه حکیمانه و حایز نکات مهم و رهگشا برای مردم و مسئولان است.
امام جمعه بردسیر در مورد حوادث تروریستی تهران گفت: تروریستها و تکفیری ها کوچکتر از آن هستند که با یک ترقه بازی و عملیات کور بتوانند اراده این ملت را تضعیف کرده و جلوی استقامت آن را بگیرند.
وی ادامه داد: آنها کور خوانده اند که بتوانند به این شیوه ها این ملت را از آرمانهای خودش دور کنند زیرا این ملت با دست خالی هشت سال دفاع مقدس را اداره کرد، بر تمام ابرقدرتها پیروز شد، در مقابل تمام تحریمهای ظالمانه ایستاد و توانست با همین کمک های مستشاری در سوریه و عراق، جهان سلطه اسراییل و آمریکا را ناکام کند و از رسیدن به اهداف خودشان باز دارد.
وی افزود: داعش و تکفیری ها به خیال خودشان قرار بود در کمتر از یک ماه سوریه را اشغال کنند و بشار اسد را ساقط کنند اما اکنون بعد از سالها می بینیم روز به روز دولت و ملت سوریه قوی تر شده و دارند داعشی ها و تکفیری ها را از کشورشان بیرون می کنند.
تارم گفت : امروز موصل با کمک مستشاران نظامی، سپاه، بسیج و نیروهای امنیتی ما دارد به آزادی کامل نزدیک می شود و اینها فکر می کردند با این کارهای فاقد ارزش نظامی و امنیتی می توانند این کشور را ناامن کنند.
وی ادامه داد: اما بلافاصله به کمک نیروهای امنیتی ما به درک واصل شدند و این سرنوشت هر جنایتکاری است که به این کشور چشم طمع دوخته باشد.
امام جمعه بردسیر خطاب به آمریکا، اسراییل وهابیت گفت: بدانید که با وجود ملت وفادار و نیروهای امنیتی در این کشور هرگز نمی توانید به این کشور آسیب وارد کنید یا کوچکترین ضربه ای بزنید.
خبرنگار: زهرا بیرمی نیا ** انتشار : بهنام احمدی *
7421/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.