به گزارش ایرنا، حجت الاسلام حسن صادقی نسب در خطبه های نماز جمعه گناباد با اشاره به خشکسالی و کمبود منابع آب در این شهرستان از مسئولان و دست اندرکاران خواست با تهیه بسته های حمایتی موثر و تخصیص اعتبارات بیشتر برای اجرای طرحهای اشتغالزایی، بیابان زدایی، لایروبی قنوات، تسطیح اراضی، خرید تضمینی محصولات کشاورزی و کاهش نرخ سود تسهیلات بخش کشاورزی از فعالان این بخش حمایت کنند.
وی تصمیم شورای عالی انقلاب فرهنگی به ریاست رئیس جمهوری برای توقف اجرای سند 2030 را نشان دهنده توجه خاص دولت به دغدغه های رهبر معظم انقلاب دانست.
امام جمعه گناباد با بیان اینکه باید در تمام دغدغه های رهبر معظم انقلاب نیز همین رویه دنبال شود افزود: امروز به کوری چشم دشمنان، ملت، قوای سه گانه و نیروهای مسلح تابع منویات رهبری و حامی قاطع نظام جمهوری اسلامی هستند.
وی با تسلیت سالروز شهادت حضرت علی بن ابیطالب (ع) اظهار کرد: یکی از نقاط ضعف مردم کوفه بی تفاوتی نسبت به فرمایشات آن حضرت بود به طوری که حضرت علی (ع) بارها از این امر انتقاد کردند.
وی گفت: ملت ایران با عبرت از این مساله نه تنها نسبت به فرمایشات ولی فقیه و رهبر معظم انقلاب بی تفاوت نیستند بلکه دست در دست مسئولان برای تحقق منویات معظم له تلاش می کنند.
حجت الاسلام صادقی نسب افزود: دستور 'آتش به اختیار' رهبر معظم انقلاب نیز به معنای هرج و مرج و خروج از چارچوب های قانونی و منطقی نیست بلکه برای جلوگیری از انفعال و بی تفاوتی در جامعه است.
وی در بخش دیگری از خطبه ها نیز حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس را مهمترین وظیفه دینی و انقلابی مردم دانست و اظهار کرد: ملت ایران با لییک به ندای امام خمینی (ره) و شرکت گسترده در این مراسم حمایت خود را از ملت مظلوم فلسطین اعلام و جنایتهای رژیم صهیونیستی را محکوم خواهند کرد.
شهرستان گناباد در 287 کیلومتری جنوب مشهد واقع است.
2095/ 6053 خبرنگار: علیرضا حسن زاده ** انتشار دهنده: محمد حسین علی مقدم
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.