رئیس سازمان حفاظت از محیط‌زیست کشور گفت: ما برای استمرار تدبیر، امید، فضای آزاد فرهنگی و اجتماعی رأی می‌دهیم زیرا می‌خواهیم از میان دو تفکر که تفاوت آن مشخص است گزینه درست را انتخاب کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، معصومه ابتکار در جمع فرهنگیان اصفهان گفت: با حضور مردم بود که تحریم‌ها برداشته شد و در کنار آن حضور رهبر انقلاب، حسن روحانی و تیم دیپلماسی دولت در برداشتن این تحریم‌های ظالمانه نیز بی‌تأثیر نبودند. 

وی افزود: ما برای استمرار تدبیر، امید، فضای آزاد فرهنگی و اجتماعی رأی می‌دهیم زیرا می‌خواهیم از میان 2 تفکر که تفاوت آن مشخص است گزینه درست را انتخاب کنیم.

ابتکار ادامه داد: عملکرد طیف اصلاحات روشن است. این عملکرد گفت‌وگوی تمدن‌هاست. تلاش برای ثبت آزادی‌ها و عزتمندی همه جوامع، احزاب و ادیان است. عملکرد اعتدال بعد از دوره سخت دولت پیش از حسن روحانی که اقتصاد شرایط سختی داشت مشخص و معلوم است. ما به عقب برنمی‌گردیم چون زخم‌های سال 92 را هنوز از یاد نبرده‌ایم و از ادبیات رئیس دولت نهم و دهم شرمنده‌ایم. 

رئیس سازمان حفاظت از محیط‌زیست تصریح کرد: در آن دوران به خاطر شرایط بد، فرهنگیان با بدترین شرایط امنیتی روبرو بودند و در سطح شهرها سم‌های غیراستاندارد را به نام خودکفایی بنزین وارد هوا می‌کردند. فراموش نکنیم همان سال‌ها آلودگی هوای شهرها از جمله شهر اصفهان شرایط بحرانی داشت. شرایط آن روزها را فراموش نکنیم. امروز هوای تنفس در شهر اصفهان سه برابر آن دوران شده است.

ابتکار خاطرنشان کرد: انتخاب روحانی در سال 92 ائتلاف بزرگی بود برای کسانی که نگران ایران بودند، نگران بی‌تدبیری‌های دولتی که مشکلات بزرگی را برای ما به همراه داشت. بین مردم عهدی بسته شد برای نجات ایران و ائتلاف آقای هاشمی، خاتمی و روحانی هنوز در این عهد پابرجاست. 

وی تصریح کرد: ما میانه راه هستیم و هنوز مشکلات هست. با اینکه تورم 40 درصدی نداریم بلکه تورم یک‌رقمی داریم و اشتغال و اقتصاد گام‌های بلندی در دولت یازدهم برداشته است. امروز شرایط بسیار مناسب‌تر از گذشته است زیرا قطعنامه‌ها برداشته‌شده و امکان تجارت جهانی داریم و بسیاری از کشورها برای ورود به ایران صف‌کشیده‌اند.

رئیس سازمان حفاظت از محیط‌زیست گفت: با وجود همه تخریب‌ها فضای فرهنگی جامعه رو به روشنگری می‌رود و محیط‌زیست در حال بازسازی است. زاینده‌رود و تالاب گاوخونی میراث بین‌المللی ماست و یکی از افتخارات بزرگ دولت‌یازدهم است که در دوران دولت روحانی بحران محیط‌زیست را تشخیص داده‌ایم. امروز موج امید به بسیاری از تالاب‌ها و دریاچه ارومیه تابیده است. مطالعات تالاب گاوخونی به اتمام رسیده و به‌زودی به احیای آن نزدیک خواهیم شد.

ابتکار افزود: همه مشکلات ما در کشور حل‌شدنی است زیرا در دولت روحانی دین‌فروشی نمی‌شود. در دولت روحانی کیسه آرد و برنج به مردم نمی‌دهند. دروغ و تهمت وجود ندارد، بلکه اندیشه پشت همه‌چیز وجود دارد و ان‌شاالله بالاترین نرخ رأی به دولت روحانی از اصفهان خواهد بود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.