به گزارش روز جمعه ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین سید ناصر قوامی در جمع حامیان دکتر حسن روحانی در شهر الوند افزود: وعده های انتخاباتی باید قابل تحقق بوده و برای کشور ایجاد مشکل نکند.
وی با انتقاد از عده ای که نسبت به نوسازی ناوگان حمل و نقل هوایی کشور مخالف هستند،گفت: سوانح تلخ هوایی که در سالهای نه چندان دور در کشور حادث شده را همه به خاطر دارند و در این شرایط بود که اعلام شد ناوگان ما فرسوده است و نیاز به نوسازی دارد که این نیاز پس از سالها در دولت اقای روحانی مرتفع شد اما برخی اقایان هنوز می گویند که رئیس جمهوری چه کرده است؟
حجت الاسلام قوامی با بیان اینکه در دوران تحریم ها هواپیماهای خریداری شده ایرباس را به ما به بهانه اینکه موتور هواپیماها آمریکایی است و ما تحریم هستیم تحویل نمی دادند، گفت: امروز قرارداد 100 فروند خرید هواپیما را داریم و در حال وارد کردن آنها هستیم که به رفاه و حفظ جان هموطنان کمک می کند.
وی ادامه داد: کسانی که مخالف این موضوع هستند و دنبال بازگشت تحریم ها می باشند، فراموش کرده اند که در این وضعیت عده ای دلارها را با چمدان به خارج می برند و گم می کردند.
حجت الاسلام قوامی به شرایط عهده دار شدن مسئولیت دکتر روحانی به عنوان رئیس جمهوری اشاره کرد و گفت: اقای روحانی در شرایط سختی عهده دار امور اجرایی کشور شد به طوری که در زمان قیمت دلار افزایش نجومی داشت و تورم نیز افسارگسیخته شده بود.
وی در ادامه به وعده های برخی نامزدها مبنی به سه برابر کردن یارانه ها اشاره کرد و گفت: فکر نمی کنیم که این کارها خدمتی به مملکت باشد و کسی حاضر نیست یارانه اش سه برابر شود ولی بنزین نیز 6 برابر افزایش قیمت داشته باشد.
حجت الاسلام قوامی گفت: کسانی برای رای گرفتن به مردم وعده پول می دهند و این مصداق سوء استفاده از بیت المال است.
وی یاد و خاطره یار دیرین انقلاب و امام و رهبری مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی را نیز گرامیداشت و گفت: در دوره قبل اقای هاشمی در میان بود که امروز متاسفانه از وجود ایشان بی بهره ایم اما با این حساب از وجود بزرگان دیگری بهره مند هستیم که بدون شک از ما و مسیر انتخاب شده حمایت می کنند.
7389*3013
خبرنگار: نسرین رحیمی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.