به گزارش ایرنا، حجت الاسلام نصر الله پژمان فر روز جمعه در جریان بازدید از پروژه های فقرهنگی شهرستان جاسک افزود: یکی از این معضلات وجود مدارس کپری و کودکان بازمانده از تحصیل است که در این راستا بواسطه کاستی ها و خلاهای قانونی و نظارت این مشکل رفع نشده است.
وی تصریح کرد: البته آسیب های فرهنگی و اجتماعی با اقدام های سلبی و مقطعی پیچیده تر خواهند شد، لذا در ابتدا برای برون رفت از این قضیه بدون اقدام عجولانه بایستی آسیب را شناسایی کرد.
رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: برای رفع این مشکلات اگر دستگاه های فرهنگی بخواهند همه هزینه های خود را از طریق دولت اخذ کنند راه به جایی نخواهند برد چرا که این توقع غیرقابل تحقق است.
وی، زندگی مسالمت آمیز برادران و خوهران شیعه و اهل سنت در هرمزگان را ستود و یادآور شد: باید این پیوندهای دوستی و برادرانه برای تقویت دین و حفظ کیان کشورمان حفظ شود در همه جا مورد الگو قرارگیرد.
نمایندگان اعضای کمیسیون فرهنگی متشکل از خانم ها و آقایان پژمان فر، سلحشوری، مازنی، شیخ، سیاوشی، ذوالقدر، سعیدی، جعفرپور و مسعودی از پروژه ها فرهنگی ورزشی جاسک بازدید کرده وقول حمایت از بودجه های فرهنگی برای تکمیل این پروژه ها دادند.
7199/6048
خبرنگار :حسن آتش زبان ** انتشار دهنده : خلیل تنیده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.