به گزارش خبرنگار ایرنا، لقمان خسروپور روز دوشنبه در مراسم گرامیداشت هفته کار و کارگر با بیان اینکه کارگروه رفع موانع تولید و کمیته راهبری سرمایه گذاری در شهرستان بوکان به منظور توجه به اشتغال صورت گرفت، اظهار کرد: بزرگترین موفقیت دولت موضوع برجام است که تا حدود زیادی توانست موانع تولید را رفع کند و نرخ تورم را ثابت نگه دارد که این موضوع هم برای کارفرمایان و هم کارگران نتیجه خوب و مثبتی داشت.
وی گفت: در دین اسلام، کار و تلاش به عنوان یک ارزش، عبادت و فریضه محسوب می شود و کسی که کار می کند به منزله جهاد در راه خدا است.
معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرماندار بوکان با اشاره به نامگذاری سال از سوی مقام معظم رهبری به نام 'اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال' اضافه کرد: اگر به محتوای این نامگذاری توجه شود و مسئولان همت والا به خرج دهند بسیاری از مشکلات جامعه رفع خواهد شد و اشتغال جوانان نیز فراهم می شود.
خسروپور افزود: در چند سال اخیر اقتصاد به عنوان یکی از مهمترین مشکلات و دغدغه های مردم، محورنامگذاری مقام معظم رهبری در شعارهای سال بوده است و به این منظور مسئولان تلاش فراوانی انجام داده و برای اشتغال جوانان تلاش کنند.
معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرماندار بوکان با اشاره به انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و ریاست جمهوری، با دعوت از همه اقشار مردم در انتخابات پیش رو، اضافه کرد: از همه همشهریان و مردم عزیز شهرستان بوکان می‌خواهم که با حضورشان در پای صندوق‌های رای، جمهوری اسلامی ایران و مردمسالاری دینی را تقویت کنند و فرد شایسته و اصلح را برگزینند.
در این مراسم همچنین از تعدادی از کارگران، کارفرمایان و کار آفرینان برتر تجلیل شد.
شهرستان بوکان با 251 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی قرار دارد.
مهمترین اخبار ایرنای کشور، آذربایجان غربی و جنوب استان را به صورت لحظه به لحظه از کانال خبری تلگرام این رسانه به آدرسirnamahabad@ دریافت کنید.
7510/3093**خبرنگار: محمد ادیب**انتشار دهنده: پیمان پاکزاد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.