حمید عصارزادگان  روز جمعه در گفت‌ و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: حضور مردم در این انتخابات پاسخ منفی به مخالفان نظام مقدس جمهوری اسلامی و استکبار جهانی خواهد بود.

وی بیان کرد:  ۱۰۴ هزار نفر از جمعیت بیش از ۱۵۰ هزار نفری شهرستان مبارکه واجد شرایط یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی هستند.

رییس ستاد انتخابات شهرستان مبارکه با دعوت از مردم برای حضور پرشور در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، گفت:مردم فهیم و سخت کوش این شهرستان همچون سال‌های گذشته با حضور پرشور خود در این انتخابات تمامی توطئه‌ها و دشمنی‌های استکبار جهانی را خنثی خواهند کرد.

عصارزادگان با اشاره به معیارهای رهبر معظم انقلاب برای انتخاب یک نماینده اصلح، خاطرنشان کرد:انقلابی بودن، شجاع بودن، مدبرانه و عاقلانه عمل کردن، دارای روحیه جهادی بودن، طرفدار عدالت بودن از ملاک‌ها و معیارهای یک فرد اصلح است که مردم هم باید با توجه ویژه به این ملاک‌ها فردی اصلح را انتخاب کنند.

وی اضافه کرد: روند برگزاری انتخابات با ثبت نام ۵۱ نفر از داوطلبان در شهرستان آغاز شد و پس از آن با انصراف تعدادی از متقاضیان و بررسی صلاحیت‌ها در هیات‌های اجرایی و همچنین شورای نگهبان،  ۱۵ نفر شامل یک نفر زن و ۱۴ نفر مرد برای یازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی در مبارکه داوطلب شدند.

فرماندار شهرستان مبارکه به تعداد واجدین شرایط در این دوره اشاره کرد و گفت : از مجموع ۱۰۴ هزار نفر واجد شرایط رای در حوزه انتخابیه شهرستان مبارکه یکهزار و ۸۲۳ نفر رای اولی هستند.

وی تعداد شعب اخذ رای را در شهرستان ۶۶ شعبه اعلام و گفت: در هفت شهر، دو بخش و ۲۳ روستای شهرستان مبارکه ۶۶ شعبه آماده شده که از این تعداد ۴۷ شعبه در بخش گرکن جنوبی که از این تعداد ۳۹ شعبه ثابت و ۸ شعبه سیار و ۱۹ شعبه در بخش مرکزی که از این تعداد ۱۱ شعبه ثابت و ۸ شعبه سیار است.

شهرستان مبارکه در فاصله ۴۵ کیلومتری جنوب غربی اصفهان قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.