به گزارش خبرنگار مهر، حمیدالدین یوسفی صبح امروز در جلسه آموزش قوانین انتخابات شهرستان کنارک با تبریک چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، اظهار داشت: همراهی و همگامی مردم و پایبندی آنها به نظام مقدس جمهوری اسلامی ستودنی است.

وی افزود: سه رکن رقابت، سلامت و مشارکت باید مدنظر همه در انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی باشد.

فرماندار کنارک ادامه داد: عهد و پیمان ما با مردم سرافراز ایران اسلامی و حوزه انتخابیه این است که انتخاباتی در چهارچوب رقابت سالم و به دور از حواشی برگزار کنیم.

وی گفت: همه ما در یک آزمون الهی قرارگرفته‌ایم، هم مجریان انتخابات و هم شما به‌عنوان نمایندگان فرماندار و دیگر مسئولین از جمله هیأت‌های نظارت، اجرایی و بازرسی و دیگر دست‌اندرکاران در این آزمون وظیفه دارند بستری را فراهم کنند تا مردم بیایند و به خوبی حقوقشان را اعمال کنند و سرنوشت خود را برای آینده به دست بگیرند.

یوسفی تأکید کرد: ما در محضر خدا هستیم، بنابراین باید تلاش کنیم ضمن فراهم کردن بستری مناسب برای حضور حداکثری مردم در راستای تأمین عزت و اقتدار کشورمان از آرای نمایندگان نیز به شکل مطلوبی صیانت کنیم.

وی از نمایندگان فرماندار به عنوان امین دولت و ملت یاد کرد و متذکر شد: شما باید در شعب اخذ رأی برای دیگران الگو باشید.

فرماندار کنارک تصریح کرد: مردم ایران اسلامی مثل سنوات گذاشته بار دیگر در انتخابات دو اسفند حضوری پرشکوه خواهند داشت تا به استکبار جهانی نشان بدهند که به نظام و رهبری پایبند هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.