سرهنگ پاسدار سعید رشیدی روز چهارشنبه در جمع بسیجیان ادارات مراغه با تاکید بر لزوم اتحاد برای خدمت رسانی به آحاد مردم از سوی مسوولان و مدیران افزود: حفظ وحدت و حرکت برای خدمت در راه رضایت الهی، زمینه ساز تعالی جامعه است.

وی ملت ایران را ملتی همیشه در صحنه عنوان کرد و گفت: حضور گسترده آحاد مردم در پای صندوق های رای و انتخابات، نمونه بارزی از مردم سالاری و مردم محوری نظام اسلامی است.

رشیدی با تاکید بر حضور مردم در انتخابات آتی افزود: مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی به افرادی رأی دهند که مسوولیت‌پذیر بوده  و تعهدشان برای رفع مشکلات مردم و تقویت نظام مقدس جمهوری اسلامی باشد.

وی ادامه داد: مجلس پیش رو باید در مسیر تحقق گام دوم انقلاب  باشد زیرا که مجلس در امر قانون گذاری، نظارت و تصمیم گیری های کلان در راس امور است.

فرمانده سپاه مراغه با بیان اینکه دشمنان به این نتیجه رسیده اند که از طریق نظامی نمی توان به این انقلاب ضربه زد گفت: آنها قصد دارند با منحرف کردن انقلاب و گفتمان انقلاب اسلامی به نظام جمهوری اسلامی ضربه وارد کنند.

رشیدی افزود: پس از گذشت چهل و یک سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، مردم همچنان پای این انقلاب ایستاده اند و اجازه نخواهند داد تا استکبار جهانی به سرکردگی شیطان بزرگ و منافقین انقلاب اسلامی را تضعیف کند.

وی اضافه کرد: به دلیل تقارن چهلم سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با ۲۲بهمن ماه، راهپیمایی امسال را به کوری چشم دشمنان با شکوه تر برگزار خواهیم کرد.

شهرستان مراغه با حدود ۲۶۸ هزار نفر جمعیت در ۱۲۷ کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.