حجت‌الاسلام حمید رسایی شامگاه سه شنبه در جمع نمازگزاران مسجد جواد الائمه شهرری با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲ اسفندماه  اظهار داشت: انتخابات مجلس را جدی گرفته و  بهترین افراد را با مشورت راهی مجلس کنیم، باید طوری انتخاب کرد که شرمنده خون شهدا نباشیم.
وی تاکید کرد: قدرت کشور به رای مردم بستگی دارد و حضور پرشور در این انتخابات باری بر دوش ملت است که باید از این امتحان سربلند خارج شویم.

رسایی افزود: مردم در دوران قبل از انقلاب اسلامی نقشی در سرنوشت کشور نداشته اما پس از پیروزی انقلاب در چارچوب دین مداری با شرکت در انتخابات در حفظ کشور نقش دارند.

این نماینده سابق مجلس خاطرنشان کرد:  انقلاب اسلامی در طول ۴۱ سال فراز و نشیب‌هایی داشته،  این درحالی است که  جمهوری اسلامی دستاوردهایش بیشتر از شکست‌ها است.

رسایی ادامه داد: ۴۱ سال از پیروزی انقلاب اسلامی ایران می گذرد در صورتی که دشمنان نظام براین عقیده بودند که این انقلاب چهلمین سال پیروزی خود را نمی بیند و ۲ سال از آن روزها گذشته و دشمن در طرح خود ناکام مانده است.
وی با اشاره به اینکه ایران به معنای واقعی ابرقدرت منطقه است، تصریح کرد:  حیات ۴۱ ساله نظام جمهوری اسلامی نشان از سقوط نظام سرمایه داری و پیروزی این انقلاب دارد.
نماینده سابق مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: ۲ عامل قدرتمندی جمهوری اسلامی ایران شامل ایدئولوژی برگرفته از مکتب اهل بیت (ع)  و مردمی بودن نظام است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.