به گزارش ایرنا سیدزین العابدین موسوی سه‌شنبه در جلسه شورای اداری در سالن اجتماعات فرمانداری آبادان اظهار داشت: حضور گسترده مردم در صحنه‌های سیاسی به خصوص در انتخابات توطئه‌های دشمن را کمرنگ می‌کند.

وی رمز بقای انقلاب اسلامی را در گرو ولایتمداری و مقاومت ملت در برابر دشمنان دانست و افزود:مسوولان اصل بی‌طرفی را در انتخابات رعایت کنند و حق تبلیغ و یا تخریب نامزدهای انتخاباتی را ندارند.

موسوی از دستگاه‌های اجرایی خواست برای برگزاری انتخابات با شکوه زمینه حضور گسترده مردم را فراهم و امکانات لازم را بر حفظ سلامت و صیانت از آرای مردم را فراهم کنند.

آرای مردم آبادان در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۱۳۸ شعبه جمع‌آوری می‌شود.

آبادان دارای سه کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است.

یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی دوم اسفندماه در سراسر کشور برگزار می شود.

فرماندار آبادان همچنین به اجرای طرح های عمرانی در این شهرستان اشاره کرد و گفت: مسوولان اولویت کاری خود را محرومیت زدایی از مناطق محروم و کم برخوردار قرار دهند.
وی وضعیت زیرساخت ها و خدمات شهری در آبادان را نامناسب دانست و از شهرداری، آبفای شهری و روستایی و اداره برق خواست برای بارندگی پیش رو خود را آماده کنند.

موسوی تصریح کرد: شهرداری و شرکت پالایش نفت نیز باید کانال‌های دفع آبهای سطحی را نیزدایی و لایروبی کنند.

فرماندار آبادان به افتتاح باغ موزه دفاع مقدس صنعت نفت آبادان با حضور رییس جمهوری از طریق ویدیوکنفرانس اشاره کرد و افزود: این باغ موزه برای افتتاح آماده است.

امام جمعه آبادان نیز در این نشست گفت: دستاوردهای علمی و موفقیت های جمهوری اسلامی ایران در ۴۰ سال انقلاب باید برای مردم تبیین شود.

حجت الاسلام علی ابراهیمی‌پور افزود:نظام مقدس جمهوری اسلامی برای ملت‌های مظلوم جهان به الگوی مقاومت تبدیل شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.