عباس رضایی روز جمعه از مردم خواست تا هرچه سریع‌تر رای خود را به صندوق‌ها بیندازند، خاطرنشان کرد: مردم با هوشیاری و بصیرت افراد اصلح را انتخاب کنند و نظام و کشور و تمامیت ارضی و رهنمودهای مقام معظم رهبری مدنظر قرار بدهند.

وی با بیان اینکه باید فردی انتخاب شود که تمام وقت خود را صرف قانون و قانونگذاری کند، تصریح کرد: درست است که یکی از وظایف نمایندگان مجلس نظارت بر اجرای قانون است اما نباید خیلی در اجرا نقشی داشته باشند.

استاندار اصفهان اظهارداشت: نمایندگان مجلس که از استان اصفهان در مجلس حضور پیدا می‌کنند در حوزه‌هایی که تخصص دارند نقشی را ایفا کنند و در کمیسیون‌های مربوطه حضور پیدا کند.

رضایی با بیان اینکه نماینده مجلس نباید بخشی‌ نگر باشد، افزود: امروز تمامی بخش‌ها به یکدیگر وابسته هستند، در زمان حاضر اکثریت توده مردم مباحث اقتصادی را مدنظر دارند.

وی خاطرنشان کرد: یکی دیگر از وظایف نمایندگان هماهنگی و همدلی با مردم استان و خواسته‌های استان و مسوولان اجرایی داشته باشند تا به رفع مسائل و مشکلات منجر شود.

یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی امروز دوم اسفند همزمان با سراسر کشوردر اصفهان  آغاز شد. 

سه میلیون و ۶۰۰ هزار نفر واجد شرایط رای دادن در استان اصفهان هستند که از این تعداد ۱۷۰ هزار و ۴۰۰ نفر رای اولی هستند.

نامزدهای این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۱۵ حوزه انتخابیه از جمله حوزه اقلیت های مذهبی با یکدیگر رقابت می‌کنند.

دست‌کم ۶۰ هزار نفر در امر برگزاری انتخابات همکاری دارند. ۲ هزار و ۸۳۸ شعبه اخذ رای در استان اصفهان در نظر گرفته شد.

حدود ۶۳۰ خبرنگار انتخابات استان اصفهان را پوشش می‌دهند، همچنین ۲۴ خبرنگار خارجی در قالب هشت گروه در سطح استان اصفهان این رویداد مهم را پوشش می‌دهند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.