یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی برای تعیین ۲۰ کرسی(به همراه نماینده ارامنه) امروز جمعه دوم اسفند همزمان با سراسر کشور تا دقایق دیگر در استان اصفهان آغاز می‌شود.

حیدر قاسمی روز جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود:بر این اساس پیش‌بینی‌های لازم در سه حوزه تامین زیرساخت‌های ارتباطی، تجهیزات و بهره‌گیری از نیروی انسانی لازم برای برگزاری انتخاباتی قانونمدار در استان انجام شده است.

وی اظهارداشت: وظیفه ما به عنوان مجریان انتخاباتی ایجاد فضایی سالم و رقابتی با موضع گیری بیطرفانه است تا با ایجاد اطمینان بیشتر در مردم، شاهد حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات دور یازدهم مجلس باشیم.

رییس ستاد انتخابات استان اصفهان با تاکید بر اینکه نگاه همگان به میزان مشارکت مردم در انتخابات است گفت: از این رو با تمام توان برای برگزاری انتخاباتی پرشور و حداکثری آماده هستیم که امروز رقم بخورد.

وی یادآور شد: برای تامین امنیت، نظارت، پشتیبانی، بازرسی و اخذ رای در شعبه های اخذا رای ۶۰ هزار نفر نیروی انسانی در نظر گرفته شده است.

قاسمی با اشاره به تجهیز شعبه‌های اخذ رای به دستگاه های احراز هویت و استعلام گفت: این دستگاه‌ها به ما کمک می‌کند تا هویت افراد احراز شده و افراد با شناسنامه تکراری یا شناشنامه افراد فوت شده رای ندهند و از سویی از دادن رای تکراری جلوگیری می‌شود.

وی یادآور شد: بر این اساس تمام شرایط در استان فراهم است تا مردم امروز بتوانند با حضور حداکثری خود ۲۰ نفر را برای احراز کرسی‌های نمایندگی این استان در مجلس انتخاب‌کنند.

وی با اشاره به وجود  ۱۶ حوزه انتخابیه اصلی و ۵۶ حوزه انتخابیه فرعی برای رای‌گیری در استان گفت: امکان حضور مردم برای انداختن آراء خود در  ۲ هزار و ۸۳۶ شعبه اخذ رای در استان فراهم است.وزه انتخابیه اصفهان به مرکزیت اصفهان دارای پنج کرسی است و مردم این شهرستان باید از بین نامزدها پنج تَن را به نمایندگی خود برای حضور در مجلس شورای اسلامی انتخاب کنند بعلاوه نماینده ارامنه اصفهان و جنوب ایران.
اما در سایر حوزه‌های انتخابیه استان یک نفر انتخاب خواهد شد که به ترتیب "اردستان" به مرکزیت "اردستان، شاهین شهر، میمه و بُرخوار" به مرکزیت "شاهین شهر"، "خمینی شهر" به مرکزیت "خمینی شهر"، "سمیرم " به مرکزیت "سمیرم" ، "شهرضا و دهاقان" به مرکزیت "شهرضا"، "فریدن، فریدونشهر، چادگان و بویین میاندشت" به مرکزیت "داران"، "فلاورجان" به مرکزیت "فلاورجان"، "کاشان و آران و بیدگل "به مرکزیت "کاشان"، "گلپایگان و خوانسار" به مرکزیت"گلپایگان"، "لنجان"به مرکزیت "زرین شهر"، "مبارکه "به مرکزیت "مبارکه" ، "نایین  و خور و بیابانک "به مرکزیت "نایین" ، "نجف‌آباد و تیران و کرون "به مرکزیت "نجف‌آباد" و "نطنز و بخش قمصر" به مرکزیت "نطنز" از حوزه‌های دیگر استان اصفهان در انتخابات مجلس شورای اسلامی هستند.   ...

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.