حسین غفرانی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: شماره ملی نیز در بسیاری از شناسنامه درج شده  و همین شماره و داشتن شناسنامه برای رای دادن کافی است.
وی اضافه کرد: البته داشتن کارت ملی هوشمند با توجه به قابلیت دستگاه‌های احراز هویت در شناسایی این کارت‌ها، می‌تواند روند رای گیری را تسهیل و تسریع کند و هیچ الزامی برای داشتن کارت ملی نیست.
 مدیر کل ثبت احوال استان اصفهان افزود: روز انتخابات ارائه شماره ملی از طریق مراجعه حضوری یا تلفنی به شهروندان امکان پذیر خواهد بود.
وی با اشاره به آمادگی ادارات و دفاتر ثبت احوال استان اصفهان برای ارائه خدمات سجلی و شناسنامه‌ای در روزهای آینده، تاکید کرد: این ادارات و دفاتر در روزهای پنجشنبه و جمعه به خدمات شناسنامه‌ای مرتبط با انتخابات و تحویل شناسنامه‌ها اقدام می‌کنند.
وی از شهروندان خواست از مراجعه و درخواست‌های  غیر مرتبط با انتخابات در این ۲ روز خودداری کنند.

یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی برای تعیین ۲۰ کرسی(به همراه نماینده ارامنه) روز جمعه دوم اسفند امسال همزمان با سراسر کشور در استان اصفهان برگزار می‌شود.
نامزدهای این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۱۵ حوزه انتخابیه از جمله حوزه اقلیت های مذهبی با یکدیگر رقابت می کنند. نزدیک به ۶۰ هزار نفر  در امر برگزاری انتخابات همکاری دارند.
۲ هزار و ۸۳۶ شعبه اخذ رای به صورت قطعی و با تایید هیات‌های اجرایی در استان آرای شرکت‌کنندگان در انتخابات را اخذ می‌کنند. حوزه انتخابیه اصفهان به مرکزیت اصفهان دارای پنج کرسی است و مردم این شهرستان باید از بین نامزدها پنج تن را به نمایندگی خود برای حضور در مجلس شورای اسلامی انتخاب کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.