علی اصغر رفیعی‌نژاد روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در دنیا ثابت شده که بهترین راه برای جابه‌جایی قدرت و استفاده از نخبگان جوانتر و تجربیات آنها از صندوق‌های رای می‌گذرد.

وی تصریح کرد: هر راهی برای استفاده از نُخبگان جامعه غیر از سازوکار انتخاباتی و صندوق‌های رای، به فرجام خوبی نخواهد رسید.

رفیعی‌نژاد بیان کرد: انتخابات بدون جمهوریت و جمهوریت بدون انتخابات و انتخابات بدون حضور آگاهانه مردم معنا پیدا نمی‌کند.

وی اضافه کرد: به همین دلیل برای حفظ جمهوریت و اسلام و صیانت از ارزش صندوق‌های رای، از مردم درخواست میکنیم تا حضور حداکثری در پای صندوق‌های داشته باشند.

انتخابات پیش‌رو، نخستین انتخابات گام دوم انقلاب است که با شعار«انتخابات ۹۸، گام دوم انقلاب، قانونمداری و بی‌طرفی، انسجام ملی»  فردا با دوم اسفند امسال برگزار می‌شود.

از استان اصفهان همراه با نماینده ارامنه، ۲۰ نماینده به مجلس شورای اسلامی راه می‌یابند.

  حوزه انتخابیه اصفهان به مرکزیت شهرستان اصفهان دارای پنج کرسی در مجلس شورای اسلامی است اما در سایر حوزه‌های انتخابیه استان یک نفر به مجلس راه خواهد یافت.

  بر اساس اعلام معاون، سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار اصفهان، انتخابات مجلس در این استان با حضور ۶۰ هزار دست‌اندرکار در سه هزار شعبه اخذ رای برگزار می‌شود.

دست‌کم سه میلیون و ۶۰۰ هزار و ۵۳۹ نفر در استان پنج میلیون نفری اصفهان واجد شرایط رای دادن هستند که از این تعداد ۱۷۰ هزار و ۴۰۰ نفر برای نخستین بار در انتخابات شرکت خواهند کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.