عباس رضایی روز پنجشنبه در گفت‌وگوی زنده تلویزیونی افزود: ۱۶ حوزه انتخابیه اصلی و ۵۶ حوزه انتخابیه فرعی برای رای‌گیری از مردم استان پیش بینی شده است.

وی اظهار داشت: مردم فهیم و بابصیرت اصفهان به همراه مردم سراسر کشور آمادگی دارند تا باردیگر حماسه‌ای نو بیافرینند.

وی تصریح کرد: مردم در اجرای وصایای حضرت امام و دستورات مقام معظم رهبری و در مقام پاسداشت خون ۲۳ هزار شهید استان اصفهان و شهدای گرانقدری همچون سردار سلیمانی پای صندوق‌های رای حضور پیدا می‌کنند.

استاندار اصفهان اطهار داشت: مردم فهیم این استان در ۲ هزار و ۸۳۶ شعبه اخذ رای حضور پیدا می‌کنند.

انتخابات پیش‌رو نخستین انتخابات گام دوم انقلاب است که با شعار«انتخابات ۹۸، گام دوم انقلاب، قانونمداری و بی‌طرفی، انسجام ملی»  دوم اسفند امسال برگزار می‌شود.

از استان اصفهان همراه با نماینده ارامنه ۲۰ نماینده به مجلس شورای اسلامی راه می‌یابند.

حوزه انتخابیه اصفهان به مرکزیت اصفهان دارای پنج کرسی است و مردم این شهرستان باید از بین نامزدها پنج تن را به نمایندگی خود برای حضور در مجلس شورای اسلامی انتخاب کنند اما در سایر حوزه‌های انتخابیه استان اصفهان یک نفر انتخاب خواهد شد.

  بر اساس اعلام معاون، سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار اصفهان، انتخابات مجلس در این استان با حضور ۶۰ هزار دست‌اندرکار در سه هزار شعبه اخذ رای برگزار می‌شود.

 ۲ هزار و ۸۳۸ صندوق اخذ رای در استان پیش بینی شده است، همچنین ۲۲ هزار عامل اجرایی، دست‌کم ۱۴ تا ۱۷ هزار عامل نظارتی و ۹ هزار نیروی نظامی و انتظامی در این انتخابات حضور دارند.

یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی برای تعیین ۲۰ کرسی(به همراه نماینده ارامنه) روز جمعه دوم اسفند امسال همزمان با سراسر کشور در استان اصفهان برگزار می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.