وحید رجبی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: جامعه ورزشی از نمایندگان مجلس انتظار دارند ورزش را به عنوان مقوله‌ای مهم در نظر بگیرند و برای حل معضلات آن بکوشند.

وی ادامه داد: نمایندگانی که برای ورزش برنامه داشته باشند می‌توانند اثربخش ظاهر شوند و مردم نیز باید در گزینش خود بین نامزدها این موارد را مد نظر قرار دهند و با انتخاب درست خود مسیر پیشرفت و توسعه را هموار کنند.

رییس بسیج ورزشکاران اصفهان خاطرنشان کرد: همانند مشکلات مبتلابه اقتصادی و معیشتی برای عموم مردم، در عرصه ورزش هم با کمبودهایی روبه‌رو هستیم که باید برطرف شود و این مطالبه‌ای به‌حق از سوی جامعه ورزشی به شمار می‌رود.

رجبی با اشاره به نقش ورزش در نشاط و شادابی مردم خاطرنشان کرد: بهبود وضعیت اقتصادی سبب رونق بیشتر ورزش و در نتیجه اوضاع اجتماعی بهتر خواهد شد و این خواسته‌ای برحق و عمومی محسوب می‌شود.

وی به کمبود فضاهای ورزشی و معضلاتی که برای برپایی مسابقات و اعزام ورزشکاران وجود دارد نیز اشاره کرد و گفت: با امید به رفع سوء مدیریت‌ها در کشور، علاقه‌مندیم تا  روزهای درخشان و خوبی در انتظار کشور باشد.

از استان اصفهان همراه با نماینده ارامنه، ۲۰ نماینده به مجلس شورای اسلامی راه می‌یابند و سه میلیون و ۶۰۰ هزار نفر واجد شرایط رای دادن در استان اصفهان وجود دارد.

 ۶۰ هزار نفر دست اندرکار برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان اصفهان هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.