حجت‌الاسلام والمسلمین سید محسن حسینی دیباجی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا ابراز داشت: اولین شرط مورد نظر رای دهنده در انتخابات مجلس‌شورای اسلامی خدامحوری باشد.

وی ادامه داد: مجلس عصاره ملت است و مردم باید هوشیار باشند با انتخاب نماینده اصلح به تقویت جایگاه ولایت فقیه کمک کنند.

وی بیان کرد: مردم در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی به دنبال حق گرایی به جای شرط گرایی باشند و به دور از قومیت‌گرایی و بر اساس شناخت نماینده اصلح را انتخاب کنند.

نماینده ولی فقیه در سپاه قائم(عج) استان سمنان تصریح کرد: رای دادن براساس  قومیت‌گرایی و دوستی، ناپسند و تفکراتی عوامانه است.

وی با تاکید بر تحقیق در انتخاب نماینده اصلح، خاطرنشان کرد: مردم برای انتخاب نماینده اصلح باید بدانند کدام داوطلب حق  و گره گشای مشکلات مردم است.

حسینی دیباجی خاطرنشان کرد: داوطلبی که برای کسب آرای مردم با هر شیوه و روش نامشروعی دست به تبلیغات می‌زند بدون شک دغدغه مردم و حل مشکلات جامعه را ندارد.

وی اظهار داشت: سفره‌داری و خرید رای از جمله اقدام‌های نامشروعی است که برخی داوطلبان برای رسیدن به کرسی بهارستان دست به این کارهای ناپسند می‌زنند.

حسینی دیباجی اضافه کرد: مفام معظم رهبری ملاک‌هایی را برای انتخاب نماینده اصلح مطرح کردند و لازم است رای دهندگان این مقوله مهم را در زمان رای دادن مورد توجه قرار دهند.

وی بیان کرد: انقلابی بودن، شجاع‌بودن، مومن بودن، طرفدار حق و عدالت بودن، متعهد و متخصص بودن از جمله معیارهای انتخاب نماینده اصلح است.

نماینده ولی فقیه در سپاه قائم(عج) استان سمنان تصریح کرد: داوطلب نمایندگی مجلس شورای اسلامی که مومن باشد در انجام کارها، خدا را ناظر بر کارهای خود می‌داند و از انجام کارهایی که در محضر خداوند قابل قبول نیست پرهیز می‌کند.

حسینی دیباجی اضافه کرد: ایران، کشور فقیر نیست و ثروتمند است، ایران دومین کشور صادر کننده گاز و چهارمین کشور صادر کننده نفت جهان است و ذخایر منابع خدادادی کشور  چندین برابر سهم و جمعیت است.

وی اضافه کرد: مشکلات کشور به دلیل  سوء مدیریت و نبود مدیران شجاع و نترس است و مردم باید با انتخاب نماینده اصلح در رفع مشکلات کمک کنند.

نماینده ولی فقیه در سپاه قائم(عج) استان سمنان گفت: شورای نگهبان کف صلاحیت‌ها را  تایید کرده و به زبانی دیگر برخی داوطلبان با نمره  ۱۰ و برخی با نمره  ۲۰ تایید صلاحیت شدند و مردم باید با تحقیق و هوشیاری نماینده اصلح را انتخاب کنند.

۱۵۸ نفر برای نامزدی در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان سمنان ثبت نام کرده بودند و شورای نگهبان با درخواست انتقال سه نفر از نامزدهای انتخاباتی به حوزه‌های انتخابیه استان سمنان موافقت کرد و در نهایت اکنون ۸۰ نفر برای چهار کرسی نمایندگی مردم استان سمنان در مجلس شورای اسلامی رقابت می کنند.

یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی دوم اسفند ۹۸ برگزار می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.