به گزارش خبرنگار مهر، مجید خورشیدی بعدازظهر سه‌شنبه در حاشیه همایش عملیات ویژه رسانه‌ای انتخاباتی صداوسیما در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در زمان حاضر ۸۱ نفر از کاندیداهای شرکت در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان بوشهر برای تصاحب چهار کرسی در مجلس باهم رقابت می‌کنند.

وی تصریح کرد: با توجه به اهمیت مجلس و نقش قوه مقننه در کلان کشور انتظار می‌رود همه مردم در روز جمعه دوم اسفندماه با مشارکت آگاهانه در انتخابات نقش و وظیفه ملی خود را نسبت به نظام انجام دهند.

خورشیدی با تأکید بر اینکه هیچ‌کدام از واجدان شرایط رأی‌گیری را در منزل نمانند گفت: انتخابات موضوع بسیار مهم و تأثیرگذاری در سرنوشت سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و امنیتی هر کشوری به شمار می‌رود.

وی اضافه کرد: تجربه ثابت کرده است اگر انتخابات با مشارکت پرشور مردم در سطح بالایی برگزار شود بلافاصله تهدیدهای امنیت ملی در کشور از بین می‌رود.

خورشیدی بیان کرد: انتظار می‌رود با حضور مؤثر و کارساز مردم فردای انتخابات این اتفاق در کشور رخ دهد و همه تهدیداتی که بر جامعه در حال وارد شدن است رخت بربندد.

وی ادامه داد: تلاش شده چینش صندوق‌های رأی‌گیری در محل‌های جمعیتی مستقر شوند تا شهروندان با کمترین معطلی در شعبه‌های رأی‌گیری روبرو شوند، زیرساخت لازم برای احراز هویت الکترونیکی نیز فراهم‌شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر خاطرنشان کرد: همه زیرساخت‌های لازم برای برگزاری انتخاباتی سالم و قانونمند فراهم‌شده البته تأکید شده همه ناظران و مجریان ضمن رعایت اصل بی‌طرفی قانون برگزاری انتخابات را به نحو احسن و کامل اجرا کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.