نور محمد فردی روز شنبه در بازدید از سایت تجمیع آرا و محل توزیع  و تحویل صندوق های اخذ رای در کرج افزود: از مجموع این یک میلیون ۷۵۰ هزار ۴۸۹ نفر واجد شرایط رای  ۸۵ هزار و ۲۷۷ نفر به عنوان رای اولی شناخته می شوند که در دوم اسفند ماه سرنوشت سیاسی جامعه خود را رقم می زنند.

وی ادامه داد: بر اساس برنامه ‌ریزی های انجام شده تمام امور  برای برگزاری انتخابات فراهم شده  و هیچ گونه‌مشکلی وجودندارد.

معاون‌سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز گفت: انتخابات مظهر اراده  سیاسی‌مردم‌ است،  مردم‌  سرنوشت خود را رقم می‌زنند و حضور  ‌حداکثری آنان موجب  تقویت پایه های نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهد شد.

فردی گفت: از اوایل انقلاب تاکنون مردم با حضور خودشان تداوم‌انقلاب را عینیت بخشیدند و با توجه به شرایط داخلی و بین المللی و اتفاقات پیش آمده حضور مردم بسیار تاثیر گذار خواهد بود چراکه دنیا مترصد آن است یک بار دیگر حضور گسترده مردم‌ را تحلیل و تبیین کند.
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار البرز خاطرنشان کرد: به کوری چشم دشمنان انقلاب اسلامی مردم ما با حضور خود در انتخابات یکبار دیگر پوزه ی دشمنان را به خاک خواهند مالید چراکه دشمنان مردم را نشناخته اند مردمی که در طول تاریخ مثل و مانند ندارند.
 فردی از نامزد ها و هوادارانشان خواست  مراعات قانون‌ را در همه زمینه ها داشته باشند و با رقابت سالم فعالیت کنند.
استان البرز با جمعیتی حدود سه میلیون نفر و ۶ شهرستان دارای سه کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است .

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.