حمید باقری روز جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: دیدار تیم‌های فوتبال فولاد مبارکه سپاهان و ذوب آهن اصفهان امروز جمعه ۱۲ مهر از ساعت ۱۷ و ۵ دقیقه در ورزشگاه نقش جهان برگزار می شود ولی تا این لحظه از طریق بلیت فروشی الکترونیکی استقبال چندانی از این دیدار نشده است.

وی بدون ذکر تعداد بلیت های فروخته شده تا پیش از ظهر امروز تصریح کرد: در فصل جاری لیگ برتر تهیه بلیت به صورت اینترنتی است و برای این مسابقه  از طریق سایت باشگاه سپاهان به نشانی : https://www.sepahanscticket.com در اختیار علاقه‌مندان به فوتبال قرار می‌گیرد و علاقمندان فوتبال اصفهانی هر چه زودتر نسبت به خرید بلیت اقدام کنند.

باقری با بیان اینکه امروز به هیچ عنوان در ورزشگاه نقش جهان نقش بلیتی فروخته نمی شود، تصریح کرد: هواداران تیم‌های سپاهان و ذوب آهن از طریق درگاه الکترونیکی بلیت تهیه کنند و بدون داشتن آن به ورزشگاه مراجعه نکنند که طبق قانون نیروهای امنیتی و انتظامی از ورود آنان جلوگیری می کنند.

مدیر روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان یادآوری کرد: برای خرید بلیت الکترونیکی این دیدار درج کد ملی الزامی است و برای ورود به ورزشگاه برگه چاپ شده بلیت خریداری شده و همراه داشتن  کارت ملی الزامی و ضروری است.

وی ادامه داد: تیم سپاهان در زمان حاضر در صدر جدول لیگ برتر است و نتایج خوبی را کسب کرد، اضافه کرد: تماشاگران این تیم استقبال بیشتری از دیدارهای زرد پوشان در اصفهان به عمل آورند و برای خرید بلیت اینترنتی خود را با قانون جدید هماهنگ کنند تا مشکلی برای ورود آنها پیش نیاید.

دیدار تیم‌های فوتبال فولاد مبارکه سپاهان و ذوب آهن اصفهان  جمعه ۱۲ مهر از ساعت ۱۷ و ۵ دقیقه در ورزشگاه نقش جهان برگزار می شود.

اکنون تیم فولاد مبارک سپاهان با یازدهم امتیاز در صدر جدول و ذوب آهن نیز با چهار امتیاز در رده سیزدهم لیگ برتر فوتبال ایران قرار دارد.

۸۱۱۴/۶۰۲۶/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.