مدیر منطقه هشت شهر اصفهان روز پنجشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: این برنامه با همکاری مناطق ۴ و ۸ شهر اصفهان و اداره ارتباطات شهرداری و با حضور جمعی از پیشکسوتان و کارشناسان فوتبال اصفهان در سالن حکمت مجموعه فرهنگی آموزشی باغ غدیر برگزار خواهد شد.

محمد کیهانی هدف از اجرای این برنامه‌ را فراهم کردن شرایطی برای تجربه تماشای خانوادگی یک مسابقه فوتبال، همراه با آرامش و امنیت عنوان کرد و افزود: مجموعه باغ غدیر به عنوان یکی از بهترین و در دسترس‌ترین نقاط شهر که به صورت یک مجموعه امن و با نشاط میزبان این برنامه است می‌تواند خود زمینه‌ساز ارتقای فرهنگ ورزشی و نشاط اجتماعی باشد.

وی با اشاره به اینکه تجربه پخش زنده مسابقات فوتبال در فرهنگسراها و سالن‌های اجتماعات شهر اصفهان در ۲ سال اخیر وجود دارد تصریح کرد: تجربه ۲سال گذشته ثابت کرد که بحث کارشناسی در کنار پخش فوتبال برای همه افشار و خانواده‌ها جذاب است.

شهردار منطقه هشت شهر اصفهان ادامه داد: در نشست قبلی این برنامه که به پخش و کارشناسی و تحلیل مسابقه فوتبال بین تیم‌های سپاهان و پرسپولیس اختصاص داشت از مهدی جعفرپور بازیکن با اخلاق و متعهد سپاهان که به تازگی از دنیای فوتبال خداحافظی کرده بود تجلیل شد.

وی به حمایت باشگاه‌های سپاهان و ذوب‌آهن از این طرح اشاره و اضافه کرد: حضور پیشکسوتان و قهرمانان سابق این ۲ باشگاه در میان مردم در این برنامه نقطه قوت و اتصال برنامه با مخاطبان است.

دیدار تیم‌های فوتبال فولادمبارکه سپاهان و ذوب‌آهن اصفهان جمعه ۱۲ مهرماه از ساعت ۱۷ در ورزشگاه نقش‌جهان برگزار خواهد شد.

تیم فولادمبارکه سپاهان با ۱۱ امتیاز در صدر جدول و ذوب‌آهن نیز با ۴ امتیاز در رده ۱۳ لیگ برتر فوتبال ایران قرار دارد.

/ ۶۰۲۲ / ۷۱۳۵/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.