به گزارش ایرنا، مجید جلالی شامگاه روز پنجشنبه در نشست خبری بعد از دیدار با پیکان تهران در فولادشهر افزود : تیم ما نزدیک به یک ماه بازی نکرده بود و به همین دلیل یکی از ضعیف ترین بازی هایمان را انجام دادیم و نصف بازی ها قبل مان را انجام ندادیم.
وی اظهارداشت : در مقابل تیم خوب ذوب آهن توانستیم از حریف یک امتیاز بگیرم، تیم ما صاحب شخصیت است و مطمئن هسیتم می توانیم تیم بهتری باشیم.
وی ادامه داد : تعطیلی لیگ برتر در طول فصل باید یک بار باشد آن هم نیم فصل ولی این بار سومین است که اتفاق می افتد و تاپایان لیگ برتر یکی دو تا تعطیلی وجود دارد که برای تیم ها مشکل ساز است و باعث می شود کیفیت بازیکنان و راندمان تیم کاهش یابد.
جلالی با بیان این که در مجموع این دیدار با کیفیت بود و ذوب آهن هم بازی خوبی ارائه داد، تصریح کرد : خوشحال هستم از این دیدار امتیاز گرفتیم و خوشحال تر از این که سالهای سال است به این ورزشگاه می آیم و وضعیت رختنکن ها و زمین چمن این ورزشگاه خوب است، باشگاه ذوب آهن در حال پیشرفت است و به آنان تبریک می گویم.
سرمربی تیم پیکان با اشاره به داوری های این دیدار بیان کرد : یک داور نباید زیاد فضای اعتراض به بازیکنان و کادر فنی بدهد در کل داور این دیدار قضاوت خوبی داشت.
وی در ادامه در پاسخ به سوالی در باره بازی حساب شده پیکان اضافه کرد : خیلی طبیعی است وقتی در سرزمین اقتصادی بازی می کنید باید فوتبال تان هم اقتصادی باشد، دو تیمی که در اصفهان هستند جزو تیم های خوب کشور هستند و باید مقابل این تیم ها خیلی حسابگرانه ، تنظیم شده و اقتصادی بازی کرد.
دیدار تیم های فوتبال ذوب آهن اصفهان و پیکان تهران در هفته دهم لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت 16:15 امروز در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان آغاز شد و در پایان با نتیجه یک بر یک به پایان رسید.
با این نتیجه ذوب آهن با 11 امتیاز در رده نهم جدول لیگ برتر فوتبال ایران قرارداد و پیکان نیز با 16 امتیاز چهارم است.
8114/6026/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.