به گزارش ایرنا، مجتبی حسینی بعدازظهر چهارشنبه در آخرین نشست خبری تیمش در فصل جاری لیگ برتر فوتبال قبل از دیدار با تیم پدیده خراسان افزود: پدیده تیم خوبی است و در چند بازی گذشته پیشرفت خوبی داشته و فوتبال خوبی ارائه می دهند.
وی اظهارکرد: ما شناخت خوبی از این تیم به دست آورده ایم و امیدوارم فردا از نقاط ضعف آنها استفاده کنیم و نتیجه ای که شایسته تیم ماست به آن دست یابیم.
وی افزود: ما نتایج قابل دفاعی کسب کرده ایم و بچه های ما یک تیم منظم، جوان و هدفمند را تشکیل دادند.
حسینی درباره جایگاه تیم ذوب آهن در لیگ برتر گفت: ما دنبال جایگاه مشخصی نبودیم به دنبال این بودیم که یک تیم خوب داشته باشیم و به این خواسته رسیده ایم.
سرمربی ذوب آهن درباره ادامه همکاری با این تیم گفت: قراردادم امسال تمام می شود و صحبت خاصی هم نشده است.
وی افزود: تمرکزم روی این است که 2 بازی پیش رو در لیگ برتر و جام قهرمانان آسیا را به سرانجام برسانیم.
بر اساس اعلام کمیته داوران فدارسیون فوتبال، رضا کرمانشاهی دیدار آخر ذوب آهن اصفهان با پدیده خراسان در لیگ برتر را سوت می زند.
مهدی الوندی، رضا قیم و حسین زیاری، کرمانشاهی را برای قضاوت در این دیدار همراهی می کنند و علی خسروی بر کار آنان نظارت خواهد کرد.
تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان از ساعت 18 روز پنجشنبه 14 اردیبهشت در ورزشگاه فولادشهر در آخرین دیدار خود در لیگ شانزدهم میزبان پدیده خراسان خواهد بود.
هم اکنون تیم ذوب آهن اصفهان با 43 امتیاز در رده پنجم و تیم پدیده خراسان با 34 امتیاز در رده یازدهم جدول لیگ برتر فوتبال ایران قرار دارد.
پ/8114/3011 خبرنگار: امیرحسین اکبری ** تنظیم کننده: آسیه معینی** انتشار: محمد سلطانمرادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.