علیرضا منصوریان عصر روز پنجشنبه در نشست خبری قبل از دیدار تیمش مقابل تیم سپاهان با تسلیت به باشگاه پرسپولیس به‌خاطر از دست دادن جعفر کاشانی، پیشکسوت و رئیس هیات مدیره این باشگاه اظهار امیدواری کرد که در دیدار دو تیم اصفهانی، هر تیمی که لایق برد است از این دیدار سربلند بیرون بیاید

وی گفت: تیم ما، امسال در کسب امتیاز با مشکل روبه‌رو بود و امیدوارم فردا دیدار خوبی از هر دو تیم ارائه شود.

وی اظهار داشت: شهراورد اصفهان همیشه جذاب بوده است و قلعه‌نویی سرمربی تیم سپاهان، فوتبال هجومی را دوست دارد، پس بازی خوبی را در پیش رو داریم.

وی با بیان اینکه فردا برعکس دربی پایتخت، بازی خوبی را در پیش خواهیم داشت، گفت: تیم ذوب‌آهن در فصل جاری در کسب امتیاز دچار مشکل بود که البته این مساله با کمک و تلاش بازیکنان ما حل می شود.

‎منصوریان اضافه کرد: تیم ذوب‌آهن در بازی‌های لیگ هنوز جلو نیفتاده است و امیدوارم فردا چنین شود.

وی گفت: بازی با سپاهان خیلی سخت است و این تیم تاکنون گل نخورده است ‎با این حال با آمدن خلعتبری و ‎پهلوان که جای امیدواری داشت و همکاری سایر بازیکنان برای کسب نتیجه لازم خواهم کوشید.

سرمربی ذوب‌آهن، دلیل پیشرفت فوتبال اصفهان را همدلی در این خطه توصیف کرد و گفت: شهراورد اصفهان، دشمنی ندارد و از فردای شهرآورد، تمام تیم‌های ایران، رقیبان تیم‌های اصفهانی می شوند و همه از تیم همشهری خود حمایت می‌کنند.

وی تصریح کرد: در پرتو قرار گرفتن بازیکنان سبز و زرد در کنار هم، این همدلی ایجاد می شود و چنین واقعه‌ای، بسیار خوب است.

به گزارش ایرنا، دیدار تیم‌های فوتبال فولاد مبارکه سپاهان و ذوب‌آهن اصفهان، فردا جمعه از ساعت ۱۷ و ۵ دقیقه در ورزشگاه نقش‌جهان برگزار خواهد شد.

هم‌اکنون تیم فولاد مبارکه سپاهان با ۱۱ امتیاز در صدر و ذوب‌آهن با چهار امتیاز در رده ۱۳ جدول لیگ برتر فوتبال ایران قرار دارند.

۸۱۱۴/۶۰۲۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.