به گزارش ایرنا، رضا مهاجری بعدازظهر چهارشنبه در نشست خبری پیش از دیدار تیم های ذوب آهن و پدیده خراسان افزود: سال گذشته آخرین دیدار لیگ را هم با سپاهان برگزار کردیم و امسال هم آخرین بازی ما در اصفهان است.
مهاجری اظهار کرد: لیگ بعد از بازی تراکتور سازی، برای بازیکنان ما تمام شد و دوست داشتیم با همان انرژی فوتبال را ادامه دهند.
وی افزود: ذوب آهن تیمی شایسته است اما امیدواریم در آخرین بازی لیگ بازی خوبی را به نمایش بگذاریم.
مهاجری افزود: تفکر ما این بود که جزو 6 تیم لیگ برتر باشیم و تلاش می کردیم که این اتفاق بیفتد اما همه عوامل باعث شد که نتوانیم به آن شرایط دست پیدا کنیم.
سرمربی پدیده خاطر نشان کرد: ذوب آهن به لحاظ شرایط روانی انگیزه هایی زیادی در بازی فردا دارد و با توجه به درایت مجتبی حسینی با شرایط مناسبی مقابل ما قرار می گیرند ولی امیدواریم ما بازی خوبی را به نمایش بگذاریم.
بر اساس اعلام کمیته داوران فدارسیون فوتبال، رضا کرمانشاهی دیدار آخر ذوب آهن اصفهان با پدیده خراسان در لیگ برتر را سوت می زند.
مهدی الوندی، رضا قیم و حسین زیاری، کرمانشاهی را برای قضاوت در این دیدار همراهی می کنند و علی خسروی بر کار آنان نظارت خواهد کرد.
تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان از ساعت 18 روز پنجشنبه 14 اردیبهشت در ورزشگاه فولادشهر در آخرین دیدار خود در لیگ شانزدهم میزبان پدیده خراسان خواهد بود.
هم اکنون تیم ذوب آهن اصفهان با 43 امتیاز در رده پنجم و تیم پدیده خراسان با 34 امتیاز در رده یازدهم جدول لیگ برتر فوتبال ایران قرار دارد.
پ/8114/3011 خبرنگار: امیر حسین اکبری** تنظیم کننده: آسیه معینی** انتشار: محمد سلطانمرادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.