داوری مقدماتی و نهایی پنجمین دوره جشنواره ادبی و هنری یار و یادگار، که به همت واحد کودک و نوجوان موسسه تنظیم و نشر آثار امام‌خمینی (س) برگزار می شود طی سه روز با حضور هیئت داوران در دبیرخانه دائمی این جشنواره به پایان رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران، داوری مقدماتی و نهایی پنجمین دوره جشنواره ادبی و هنری یار و یادگار با تاکید بر افکار و اندیشه‌های امام‌خمینی(س) از منظر اجتماعی، که به همت واحد کودک و نوجوان موسسه تنظیم و نشر آثار امام‌خمینی (س) برگزار می شود طی سه روز گذشته با حضور هیئت داوران در دبیرخانه دائمی این جشنواره به به پایان رسید.

اختتامیه پنجمین دوره جشنواره ادبی و هنری یار و یادگار روز چهارشنبه 24 اسفند برگزار خواهد شد و طی آن برگزیدگان هیئت داوران در رشته های شعر، ترانه، داستان، ادبیات کودک و نوجوان، نثرادبی و مقاله معرفی خواهند شد.

عباس براتی پور، شیرینعلی گل مرادی، عبدالجبار کاکایی، رضا عبداللهی، محمدرضا اصلانی، مهران بهروز فغانی، حامد محقق اعضای هیئت داوران این دوره از جشنواره ادبی یار و یادگار هستند.

داوری مقدماتی این دوره از جشنواره ادبی یار و یادگار با کمک نوقلمان عضو باشگاه قلم جماران که با واحد کودک و نوجوان موسسه تنظیم و نشر آثار امام‌خمینی (س) همکاری دارند صورت پذیرفت.

بخش اصلی این جشنواره با عنوان «امام‌خمینی(س)، پدر مهربانی‌ها» با سه زیرشاخه «خانواده، مبنای اجتماع»، «احترام به والدین»، «حقوق متقابل پدر، مادر و فرزندان» درنظر گرفته شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.