به گزارش ایرنا، محمدرضا احمدی چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: باید فضایی ایجاد کنیم که شهروندان بدون هیچ دغدغه‌ای مطالبه‌گریکنند و عملکرد مجموعه مدیریت شهری را مورد نقد و ارزیابی قرار دهند.

وی با تقدیر از شهروندانی که با انتقادهای سازنده و کاربردی سعی در پیشبرد اهداف مدیریت شهری دارند، گفت: مجموعه مدیریت شهری معتقد است که انتقادات سازنده موجب پیشرفت شهر خواهد شد.
احمدی افزود: در راستای تحقق اهداف که همان پیشرفت همه جانبه شهر است نیازمند تعامل، هم‌افزایی و انتقادهای سازنده و کاربردی شهروندان هستیم.
وی ادامه داد: شهرداری مراغه جهت دریافت نظرات، پیشنهادات و انتقادات شهروندان مسیرهای مختلفی را در اختیار مردم قرار داده و سامانه ۱۳۷ به مثابه پل ارتباطی شهروندان با شهرداری است.
وی با تاکید بر اینکه مشکلات شهری یک شبه بوجود نیامده و مجموعه شهرداری به صورت شبانه روزی در تلاش است تا ضمن تحقق شعار توزیع عادلانه خدمات شهری موجبات رضایتمندی شهروندان را فراهم کند، افزود: ایجاد سامانه ۱۳۷و ایجاد میز خدمت همگی در جهت تسهیل در امور شهروندان بوده و شهروندان می‌توانند با ارتباط با این واحدها انتقادات سازنده خود را به مجموعه مدیریت شهری ارائه کرده و نسبت به تسریع و تسهیل در امور خود از این مراکز بهره مند شوند.
احمدی با تاکید بر ضرورت مشارکت شهروندان در اداره شهر، خاطرنشان کرد: مشارکت شهروندان ابزاری برای تقویت مدیریت شهری در جوامع امروزی محسوب می‌شود و پیشرفت شهر با هم‌افزایی و مشارکت شهروندان امکان پذیر است.
وی فراهم کردن زمینه مناسب برای آرامش، آسایش و رفاه شهروندان را محور برنامه های اصلی مدیریت شهری مراغه عنوان کرد و افزود: همه ما باید قبول کنیم که امروز به نقطه‌ای رسیده‌ایم که بدون مشارکت شهروندان،  توسعه و پیشرفت شهری امکان پذیر نخواهد بود.
شهردار مراغه با تاکید بر رعایت حقوق شهروندی و تکریم عملی ارباب رجوع گفت: هدف اصلی از برگزاری ملاقات‌های مردمی تلاش برای حل مشکلات و رفع نگرانی‌های شهروندان در امورات و همچنین خدمات رسانی هر چه بیشتر و بهتر در حوزه های مختلف شهری است.
کلیه شهروندان مراغه ای می توانند روزهای دوشنبه هر هفته از ساعت ۹ صبح الی ۱۱ با مراجعه به دفتر شهردار و اخذ وقت قبلی در جلسات ملاقات مردمی حضور یابند.
مراغه به عنوان بزرگترین شهر آذربایجان‌شرقی بعد از تبریز با بیش از ۱۸۶ هزار نفر جمعیت در ۱۲۷ کیلومتری تبریز مرکز استان قرار گرفته است.
۳۰۷۷/۹۸۸۰

ملاقات مردمی شهردار مراغه ملاقات مردمی شهردار مراغه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.