اسماعیل عطاپور روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: این طرح با هدف صیانت از حقوق مصرف‌کنندگان و با رویکرد پیشگیری و پایش مستمر بازار و توجه ویژه به موضوع تامین و توزیع به موقع کالاهای پرمصرف، در سطح استان اجرا می شود.
وی ادامه داد: از دیگر اهداف این طرح می توان مواردی همچون تعادل عرضه و تقاضا و تنظیم بازار و تامین مایحتاج عمومی مردم و جلوگیری از هرگونه کمبود و افزایش غیر منطقی قیمت‌ها و برخورد با سوء استفاده های احتمالی برخی فرصت طلبان را نام برد.
عطاپور با اشاره به این‌ که فعالیت تیم‌های بازرسی‌ در این طرح تشدید می شود، یادآوری کرد: اقلام نظارتی مورد تاکید در این طرح شامل خرما، برنج، قند و شکر، شیرینی‌های پرمصرف، اقلام لبنی و پروتئینی است.
وی همکاری همه صنوف و بنگاه‌های اقتصادی با بازرسان در اجرای این طرح را ضروری دانست و تاکید کرد: رعایت نرخ‌های مصوب و سود قانونی، نصب برچسب قیمت بر روی تمامی کالاها، صدور فاکتور رسمی در قبال فروش کالا از جمله موارد مورد تاکید در اجرای این طرح است که همه صنوف ملزم به رعایت آن هستند.
معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت معدن و تجارت استان گفت: ستاد خبری سازمان به صورت شبانه‌روزی فعال می باشد و شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی، شکایات خود را از طریق شماره تلفن 124 جهت رسیدگی اعلام کنند.
6120/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.