علیرضا ایمانلو روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، افزود: تلاش های شبانه روزی کارکنان آب و فاضلاب استان در تمام بخش ها برای تامین و توزیع مناسب آب در شهرها و روستاها است که در این راستا طرح های و برنامه های مختلف و متنوعی تدارک دیده شده است.
وی تعویض 17 هزار و 780 فقره کنتور خراب مشترکین طی سال گذشته را از جمله این برنامه برای توزیع مناسب آب بین شهروندان اعلام کرد و اظهار داشت: در حال حاضر طول شبکه آب استان بیش از 9 هزار و 400 کیلومتر است.
ایمانلو اضافه کرد: آب و فاضلاب استان در سال گذشته و سال جاری توانسته است خدمات قابل قبولی به شهروندان و مشترکین ارایه کند و امیداوریم در سال رونق تولید نیز با پویایی و خلاقیت در کارهای محوله شاهد تداوم خدمات رسانی مطلوب به مشترکین باشیم.
وی مسئولیت پذیری در شرکت آب و فاضلاب استان را یک اصل مهم خواند و افزود: کلیه کارکنان به این امر واقف هستند و در این راستا تابستان پارسال هیچ مشکلی از بابت قطعی و کمبود آب در هیچ یک از شهرهای استان وجود نداشته و امیدواریم برای تابستان امسال نیز برنامه ریزی اساسی انجام شده و مشکلی وجود نداشته باشد.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی افزود: این شرکت در حال حاضر 100 درصد جمعیت شهری در 63 شهر با جمعیتی بالغ بر 2 میلیون و 961 هزار نفر را تحت پوشش آب شرب بهداشتی قرار داده است.
ایمانلو ادامه داد: با واگذاری 48 هزار و 789 فقره انشعاب جدید آب در سال 97 به متقاضیان در سطح استان، کل انشعابات آب به یک میلیون و 313 هزار فقره رسیده است.
3038/3071
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.