جی پلاس

فدراسیون ایران ورزشگاه اتلتیکومادرید را به جای مس رفسنجان جا زد!+عکس و فیلم

فدراسیون فوتبال ایران در معرفی ورزشگاه های خود برای گرفتن میزبانی جام ملت های آسیا به جای ورزشگاه مس رفسنجان عکس ورزشگاه قدیمی اتلتیکومادرید را قرارداد!

لینک کوتاه کپی شد

گروه ورزشی جی پلاس، فدراسیون فوتبال ایران ماه هاست اعلام کرده که به صورت رسمی برای میزبانی جام ملت های آسیا شده هرچند که بعید به نظر می رسد ایران حتی در یک آیتم هم نمره کامل را بگیرد و قطعا ایران این میزبانی را به دست نخواهد آورد.

در ماه های اخیر فدراسیون نماهنگ های مختلفی برای میزبانی ایران ساخته و برای کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال کرده که آخرین آن معرفی ورزشگاه های کشور بود که دیروز روی خروجی سایت فدراسیون هم قرار گرفت. (اینجا ببینید)

یکی از اتفاقات جالبی که در معرفی ورزشگاه ها رخ داد  این بود که عکس استادیوم ویسنته کالدرون (ورزشگاه سابق اتلتیکومادرید) به جای ورزشگاه مس رفسنجان قرار داده شده است.

ورزشگاه مس با الگوبرداری از این ورزشگاه ساخته شده اما کاملا شبیه به آن نیست و کیفیت آن کاملا متفاوت است اما در روزهای ابتدایی که از ماکت آن رونمایی می شد عکس ویسنته هم در کنار آن قرار می گرفت.

حالا مسئولان تهیه این نماهنگ با جستجوی اشتباه، عکس یک ورزشگاه خارجی را به جای ورزشگاه ایران قرار داده اساندت و به همان ترتیب هم منتشر شده!

 

اشتباه فدراسیون فوتبال

اشتباه فدراسیون فوتبال
دو عکس ابتدایی در نماهنگ که معرفی استادیوم مس رفسنجان است اما عکس های ویسنته کالدرون به جای آن قرار گرفته است

 

اشتباه فدراسیون فوتبال
عکس استادیوم فعلی مس رفسنجان که در همین نماهنگ بعد از عکس های ویسنته کالدرون قرار گرفت

 

اشتباه فدراسیون فوتبال
عکس اصلی استادیوم مس رفسنجان که از وسینته کالدرون الگوبرداری کرده است

دیدگاه تان را بنویسید