به گزارش ایرنا تیم فولاد خوزستان روز پنجشنبه 9 اسفندماه در حالی برابر حریف پایتخت نشین خود صف آرایی می کند که پیروزی در این دیدار شاگردان قطبی را نسبت به کسب سهمیه آسیایی امیدوارتر می کند.
فولادی ها اگر چه اولین شکست خود را با قطبی در این فصل تجربه کردند اما در کل تاکنون نتایج خوبی کسب کردند و همچنان شانس کسب سهمیه آسیایی را در این فصل دارند.
ثبت آمار فوق العاده کسب 10 امتیاز از 4 مسابقه، بسیار خوب به نظر می رسد و در این میان تیم فولاد خوزستان موفق به شکست دادن 2 تیم مدعی رقابت ها یعنی تراکتورسازی و پرسپولیس شده است، قطبی زمانی که هدایت فولاد را تحویل گرفت فولادی ها با 15 امتیاز رتبه نهم جدول رده بندی را در اختیار داشتند اما امروز در پایان هفته نوزدهم با 25 امتیاز در مکان ششم جدول قرار دارند.
شاگردان افشین قطبی در نیم فصل دوم موفق به پشت سر گذاشتن 2 تیم پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان شده اند، این موضوع نشان می دهد که اگر این مربی زودتر از هفته چهاردهم هدایت سرخپوشان خوزستانی را بر عهده می گرفت، می توانست شرایط به مراتب بهتری برای این تیم رقم بزند.
هواداران تیم فولاد که بعد از حضور قطبی نسبت به نتایج تیم شان امیدوارتر شدند و در 2 بازی خانگی این تیم حضور پرشوری داشتند، بی شک در بازی با استقلال بار دیگر به حمایت تیم خود آمده و تمام صندلی های ورزشگاه غدیر را پر خواهند کرد.
فولادی ها که در فصل های 84-83 و 93-92 موفق به قهرمانی در لیگ برتر ایران شدند با آمدن قطبی باز هم شانس قهرمانی در لیگ را دارند اگر چه کار بسیار دشواری است اما در این بین می توانند نسبت به کسب سهمیه آسیایی امیدوارتر باشند.
حال باید دید افشین قطبی در برابر دیگر تیم پایتخت نشین یعنی استقلال چه تفکری در پیش خواهد گرفت تا بتواند علاوه بر کسب یک نتیجه ایده آل، از سد سومین مدعی اصلی لیگ عبور کند هر چند در سمت مقابل وینفرد شفر سرمربی استقلالی ها قرار دارد که در نیم فصل دوم نتایج نسبتا خوبی با این تیم کسب کرده و از سه بازی 6 امتیاز کسب کرده است.
آبی های پایتخت نشین در نیم فصل خرید های پر سر و صدایی انجام دادند و هواداران این تیم منتظر درخشش خریدهای جدید این تیم هستند این در حالی است که نمایش بازیکنان تازه وارد آبی ها هنوز چنگی به دل نزده رضایت هواداران را جلب نکرده است، اگر چه تا پایان لیگ فرصت زیادی باقی است.
آخرین خرید زمستانی استقلال با تمام جنجال هایی که طی چند هفته گذشته به راه انداخته بود در اولین نمایش خود با پیراهن آبی ها بسیار ارزشمند ظاهر شد و این امیدواری را ایجاد کرد که خط میانی استقلال در روزهای آینده شرایط بهتری را خواهد داشت.
طارق همام یکی از بهترین بازیکنان استقلال در نیم فصل اول که در بازی عراق برابر قطر در مرحله یک هشتم نهایی جام ملت های آسیا مصدوم شد در حال حاضر دوران نقاهت خود را سپری می کند و به بازی برابر فولاد نخواهد رسید و این موضوع باعث می شود تا پاتوسی بازیکن آفریقایی آبی ها شرایط بازی بیشتری داشته باشد.
تیم استقلال در این فصل به دنیال کسب عنوان قهرمانی است تا بتواند انتظار هوادارانش را که مدت ها به دنبال جشن قهرمانی هستند، بر آورده کند. با این وجود باید دید که کدام یک از تفکرات وینفرد شفر و افشین قطبی در روز بازی موفق تر است.
دیدار تیم های فولاد و استقلال در هفته بیستم لیگ برتر از ساعت 16روز 9 اسفندماه در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار می شود.
9879/6002
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.