به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمدتقی کرامتی ظهر چهارشنبه در جلسه حمایت از اشتغال شهرستان گلپایگان با بیان اینکه ماه مبارک رمضان، ماه خودسازی، مساعدت و کمک به نیازمند است، اظهار داشت: ماه مبارک رمضان فرصت خوبی برای انجام کمک‌های مومنانه به مردم آسیب دیده و نیازمند به وجود می‌آورد که از آن باید بهره کافی ببریم.

وی گفت: قرارگاه مواسات و همدلی مومنانه در لبیک به فرمان مقام معظم رهبری از نیمه شعبان با مسئولیت ائمه جمعه و دبیری سپاه در کل کشور با هدف ساماندهی کمک به افراد آسیب دیده از بیماری کرونا شکل گرفت.

امام جمعه گلپایگان افزود: هدف قرارگاه موازات و همدلی کمک به افرادی که زیر پوشش هیچ نهاد حمایتی نیستند، بخش تولید از بیماری کرونا آسیب اقتصادی دیدند که بخشی از آن مورد توجه دولت قرار گرفت اما بخش دیگری با کمک خیران و صنایعی که رونق دارند باید حمایت کرد.

وی با بیان اینکه کسبه بازار نیاز به بسته معیشتی ندارند، کسبه گرفتار اجاره‌بها و تسهیلاتی شدند که قرض‌الحسنه نیز نبوده است و دو یا سه ماه استمهال مشکلات را برطرف نمی‌کند و باری از اضطراب آنها را فرو نمی‌نشاند.

حجت الاسلام کرامتی تصریح کرد: تعداد وام‌های در نظر گرفته شده برای مساعدت کسبه شهرستان گلپایگان کافی نیست بنابراین لازم است که افزایش یابد، دستگاه‌ها برای خدمت و رفاه حال مردم پیشگام باشند زیرا مردم در شرایط سخت از آنها انتظار دارند.

پرداخت بیش از ۳۳ میلیون تومان به خانواده‌های آسیب دیده از کرونا

سیده فاطمه قائمی رئیس بهزیستی گلپایگان اظهار داشت: امسال میان خانواده‌های تحت پوشش بهزیستی شهرستان گلپایگان بسته‌های مواد غذایی و لوازم بهداشتی به ارزش جمعا به ارزش ۷۵ میلیون تومان توزیع شده است.

وی گفت: اداره بهزیستی شهرستان گلپایگان تاکنون ۳۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به خانواده‌های آسیب دیده از کرونا کمک کرده است که یک میلیون و ۲۵۰ هزار تومان آن را کارمندان بهزیستی گلپایگان تقبل کردند.

توزیع ۲۰۰ بسته معیشتی در قالب طرح همای رحمت در گلپایگان

حمیدرضا کریمیان رئیس جمعیت هلال احمر گلپایگان اظهار داشت: در ایام نوروز امسال جمعیت هلال احمر گلپایگان در اجرای طرح فرشتگان رحمت ۲۰۰ بسته غذایی به ارزش ۳۰۰ هزار تومان میان خانواده‌های نیازمند توزیع کرده است.

وی گفت: در اجرای طرح ملی همای رحمت هلال احمر گلپایگان با کمک خیرین ۲۰۰ بسته معیشتی به ارزش هر بسته ۱۵۰ هزار تومان تهیه و میان خانواده نیازمندان این شهرستان توزیع کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.