رئیس جمعیت هلال احکمر ساوه روز پنجشنبه در حاشیه برگزاری رزمایش آغاز طرح نوروزی که در محل جمعیت هلال احمر ساوه در گفت و گو با ایرنا افزود: در قالب این طرح از 25 اسفند ماه جاری تا 17 فروردین سال آتی از طریق همه پایگاه های جمعیت هلال احمر به مسافران و شهروندان خدمات رسانی می شود.
سید «لقمان حسینی» افزود: این رزمایش در راستای بهبود همکاری دستگاه های عضو ستاد خدمات امداد و نجات و پاسخگویی سریع تر به مصدومان حوادث احتمالی برگزار شد.
وی همچنین از اجرای طرح ایمنی و سلامت مسافران نوروزی و نیز طرح اعزام کاروان های سلامت و نیکوکاری به مناطق محروم با مشارکت سایر ارگان ها در ایام تعطیلات نوروز‌ خبر داد.
رئیس جمعیت هلال احمر ساوه یادآور شد: توزیع سبدهای غذایی در مناطق روستایی و عشایری شهرستان ساوه و نیز انجام معاینه رایگان اهالی این مناطق در کنار طرح نوروزی هلال احمر انجام می شود.
حسینی افزود: 60 نجاتگر جمعیت هلال احمر ساوه، امدادگران داوطلب و پرسنل این جمعیت در اجرای این طرح ها مشارکت دارند.
وی از شهروندان خواست که در ایام نوروز چنانچه در سطح جاده های این شهرستان با مشکلی از جمله سوانح رانندگی مواجه شدند، مراتب را با شماره تماس 112 که بدون سیم کارت هم امکان برقراری ارتباط دارد،‌به مرکز سوانح و حوادث این جمعیت اطلاع دهند.
شهرستان ساوه با داشتن 147 کیلومتر آزادراه،‌ 110 کیلومتر بزرگراه و 100 کیلومتر راه اصلی از شریان های حیاتی در برقراری ارتباط میان مرکز کشور با استان های غربی و نیز حلقه اتصال شمال و جنوب ایران محسوب می شود.
6539/6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.