سرهنگ ابوالفضل طاهرخانی روز شنبه در نشست ستاد همدلی و کمک های مومنانه استان قزوین افزود: بلافاصله پس از فرمان تاریخی مقام معظم رهبری در خصوص اجرای رزمایش همدلی و کمک های مومنانه، سپاه استان به این فرمان لبیک گفت و برای اجرای منویات معظم له وارد عمل شد.

این مسوول اظهار کرد: برای استفاده از همه ظرفیت ها به دنبال تشکیل ستاد همدلی و کمک های مومنانه در سطح استان، با هماهنگی فرمانداران نسبت به ایجاد ستادهای شهرستانی نیز اقدام شد.

سرهنگ طاهرخانی گفت: با هماهنگی این ستادها کار توزیع بسته های معیشتی و اقلام بهداشتی که از سوی نیروهای داوطلب مردمی و بسیجی تهیه شده در حال توزیع است.

معاون هماهنگ کننده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین با اشاره به تهیه بسته های معیشتی برای اقشار آسیب پذیر و کارگران مشاغل آسیب دیده،اظهار داشت: با کمک دستگاه های حمایتی و امدادی از جمله بهزیستی،کمیته امداد و جمعیت هلال احمر در زمینه شناسایی افراد واجد شرایط برای کمک، تدابیر لازم اندیشیده شده تا کمک ها به صورت هدفمند ارایه شده و از موازی کاری جلوگیری شود.

سرهنگ طاهرخانی با بیان اینکه رزمایش همدلی و کمک های مومنانه طی سه مرحله اجرا می شود،افزود: امیدواریم با ارایه این کمک ها بخشی از مشکلات معیشتی نیازمندان و مشاغل آسیب دیده ناشی از کرونا مرتفع شود.

این مسوول همچنین گفت: همراهی اصناف و فعالان اقتصادی قزوین در رزمایش همدلی و کمک های مومنانه قابل تقدیر بوده و امیدواریم کمک خیرخواهانه این قشر به نیازمندان و آسیب دیدگان ناشی از کرونا تا شکست این ویروس تداوم داشته باشد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.