ترکیه بیش از 70 تانک،نزدیک به 200 زره پوش و 80 توپخانه به ادلب ارسال کرد و بخش بزرگی از اینها را به تروریست های جبهه النصره تحویل داد.

 

به گزارش جماران به نقل از روسیا الیوم، یک منبع دیپلماتیک نظامی روسی گفت که ترکیه به شکل فعال سرباز،سلاح و تجهیزات نظامی به ادلب در شمال سوریه می فرستد و بخش عمده ای از این سلاح ها و تجهیزات را به تروریست های جبهه النصره می دهد.

این منبع گفت که ترکیه بیش از 70 تانک،نزدیک به 200 زره پوش و 80 توپخانه به ادلب ارسال کرد و بخش بزرگی از اینها را به تروریست های جبهه النصره تحویل داد.

این منبع تصریح کرد که ترکیه به افراد مسلح در شمال سوریه ضد هوایی های دوش پرتاب آمریکایی داده است و این با سقوط دو بالگرد ارتش سوریه در این منطقه طی چند روز اخیر همزمان شده است.

این منبع روسی تأکید کرد که یکی از نگرانی های دیگر این است که آنکارا افراد مسلح در منطقه ادلب به ویژه در منطقه کاهش تنش را مجهز به لباس های نظامی ارتش ترکیه کرده است.

منبع روسی در ادامه گفت که افراد مسلح وابسته به گروه جبهه النصره و دیگر گروه ها در جنگ علیه نیروهای ارتش سوریه تحت پوشش عناصر ارتش سوریه شرکت دارند.

این منبع روسی همچنین گفت که نیروهای ارتش سوریه طی یک هفته بیش از 20 تانک و نفربر که ترکیه به افراد مسلح در ادلب تحویل داده است را منهدم کرد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.