ارتش سوریه شهرک های«اورم الکبری»، «کفرناها» و منطقه «جمعیه الرضوان» را در جنوب غرب استان «حلب» پس از درگیری شدید با تروریست های گروه جبهه النصره و گروه های همپیمان با آن آزاد کردند.

 

به گزارش جماران به نقل از خبرگزاری سانا، یگان های ارتش عربی سوریه شهرک های«اورم الکبری»،«کفرناها» و منطقه «جمعیه الرضوان» را در جنوب غرب استان«حلب» پس از درگیری شدید با تروریست های گروه جبهه النصره و گروه های همپیمان با آن آزاد کردند.

خبرنگار سانا در این زمینه تأکید کرد که یگان های ارتش در ادامه عملیات نظامی خود علیه گروه های تروریستی در جنوب غرب حلب در محور اورم الکبری و کفرناها مواضع تروریست ها را در این دو شهرک زیر آتش سنگین خود قرار داده و به شدت با تروریست ها درگیر شدند امری که منجر به در هم کوبیدن تروریست ها و آزادی این دو شهرک و جمعیه الرضوان شد.

این خبرنگار افزود که یگان های ارتش سوریه عملیات خود علیه تروریست ها را در جنوب و غرب حلب ادامه داده و مواضع تروریست ها را به شدت گلوله باران کردند.

یگان های ارتش سوریه روز گذشته توانستند که دو طرف جاده بین المللی«حلب- دمشق» به ویژه در منطقه باقی مانده در نزدیکی ورودی غربی حلب را پس از آزادی مناطق پیرامون جاده و از بین بردن آخرین تروریست ها، امن کنند.

این خبرنگار تأکید کرد که برداشتن موانع و خاکریزهایی که در جاده بین المللی حلب-دمشق در ورودی غربی حلب ایجاد شده بود آغاز شده است.

از سوی دیگر،یک منبع در فرماندهی پلیس حلب گفت که 3 غیرنظامی در تجاوز گروه های تروریستی با خمپاره به شهرک«الزهراء»در شمال حلب زخمی شدند.

خبرنگار المیادین در سوریه نیز گفت که ارتش سوریه وارد منطقه «البحوث العلمیه»(پژوهش های علمی) و مناطق«الراشدین1 ، 2و 3» را در غرب حلب پس از درگیری های شدیدی با جبهه النصره بازپس گرفت.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
3 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.