به گزارش ایرنا هادی مقیمی روز چهارشنبه در نشست هماهنگی برگزاری طرح درخت آرزوها با تقدیر از این اقدام خداپسندانه افزود: کمک به خانواده‌های نیازمند به‌ویژه کودکان در شب عید، به نشاط در جامعه کمک خواهد کرد.
وی اضافه کرد: برگزاری چنین طرح‌هایی در وضعیت نامساعد مالی دستگاه‌های حمایتی ارزشمند است، اما آن‌چه ارزش این کار را دوچندان می‌کند، الگوسازی در بین مردم و تقویت روحیه نوع‌دوستی و کمک به هم‌نوعان است.
این مسئول خاطرنشان کرد: ارزش معنوی چنین اقداماتی می‌تواند هم‌ردیف با اموری نظیر مدرسه‌سازی، ساخت مسجد و حسینیه و ... باشد.
فرماندار اردکان با ابراز خرسندی از این‌که دو مؤسسه غیردولتی به‌صورت خودجوش برگزاری این برنامه‌ها را در دستور کار خود قرارداده‌اند بیان داشت: آن‌چه ما به دنبال آن هستیم ایجاد یک جامعه بانشاط است و نشاط در جامعه با تأمین سلامت روح و جسم و تقویت امید در مردم ایجاد می‌شود.
وی با تأکید بر لزوم مساعدت و همکاری همه دستگاه‌ها در برگزاری باشکوه این برنامه اظهار امیدواری کرد مردم با استقبال از طرح درخت آرزوها، به ترویج فرهنگ کار نیک و عام‌المنفعه کمک کنند.
این طرح برای سومین سال متوالی با حمایت دو مؤسسه خیریه باران و امام زمان (عج)، هفدهم اسفندماه سال‌جاری و هم‌زمان با شب میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) در اردکان برگزار می‌شود.
اردکان 98 هزار نفر جمعیت دارد و مرکز آن در 60 کیلومتری شمال شهر یزد واقع است.
7544/ 6197
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.