نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: زندگی حضرت فاطمه زهرا(س) الگویی برای بانوان در تمام مراحل زندگی است .

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی, حجت الاسلام سیدمهدی قریشی در مراسم یادواره شهدای والامقام سلماس که بمناسبت شب شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) و باحضور مسئولین شورای اداری و تامین و نیز اقشار مختلف مردم در مسجد فاطمه زهرای این شهرستان برگزار شد, ضمن عرض تسلیت این ایام به مردم فاطمی سلماس گفت:  سیره زندگی اهل بیت (ع)  در تمامی مراحل بهترین الگو برای جامعه مسلمین در امور خانواده است و در این میان زندگانی حضرت علی (ع)  و حضرت فاطمه زهرا(س) بهترین مثال و الگو برای خانواده های ماست .

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی ادامه داد: زندگی این دو بزرگوار سرشار از محبت و صمیمیت و صفا و احترام متقابل بود و در اصول و اداب فرزندپروری نیز الگویی تمام عیار برای تربیت فرزندان هستند .

حجت الاسلام قریشی تصریح کرد: به عنوان شیعه اهل بیت (ع) و پیروان خاندان عصمت و طهارت باید تمام تلاش خود را برای قدم گذاشتن در راه انان و بهره مندی از سیره و اصول زندگی و اخلاقی این عزیزان در زندگی شخصی و اجتماعی خویش بکار گیریم .

وی یادآورشد: شهدای عزیز ما با دادن جانشان به عنوان ارزشمند ترین دارایی شان, با خداوند معامله کردند و خداوند نیز بهشت را ارزانی انان کرده است .

امام جمعه ارومیه بیان کرد: پاسداشت خون شهدا و گرامیداشت یاد و خاطره انان درواقع ارج نهادن به ارزش های الهی است چراکه شهدا از بالاترین مقام ها نزد خداوند برخوردار هستند.

به گزارش ایسنا,  این مراسم با خاطره گویی مادر شهید علی پوریان از شهدای گرانقدر سلماس و نیز تجلیل از خانواده های معظم شهدای این شهرستان توسط مسئولین به پایان رسید.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.