به گزارش روز پنجشنبه روابط عمومی استانداری یزد، در پیام محمود زمانی قمی آمده است: بهمن، ماه شور، عشق، انقلاب و ماه پیروزی خون بر شمشیر است، فرارسید، اینک در روزهای دهه فجر 96 و سی و نهمین سالروز پیروزی انقلاب هستیم.
وی اضافه کرد: لازم است به آستان مقدس شهیدان گلگون‌ کفن که عزت و آزادگی و پیروزی و بزرگواری ما را رقم ‌زده‌اند، عرض ارادت کنیم و به امام شهیدان، بنیانگذار و رهبر کبیر انقلاب که از شخصیت ‌های بی ‌نظیر قرن و کم‌نظیر تاریخ اسلام و تشیع است درود بیکران نثار کنیم.
در پیام استاندار یزد نوشته شد: بی ‌شک همراه شدن سالگرد پیروزی انقلاب با ایام فاطمیه بستر مناسبی را برای ارائه پیام ‌های معنوی انقلاب فراهم خواهد ساخت، چرا که مکتب ما علوی، فاطمی و حسینی است و انقلاب ما با نام کربلای عشق گره‌ خورده است.
در بخشی از پیام نوشته شد که روح و جان شهیدان ما و حال و هوای انقلاب و دفاع مقدس ایران همواره با نام کربلا و زهرای مرضیه عجین بوده و قلوب ما نیز همواره به عشق نینوای شهیدان می‌تپد.
استاندار یزد اضافه کرد: اینجانب ایام فتح و ظفر انقلاب را که با غم شهادت فاطمه زهرا (س) به هم‌ آمیخت، تبریک و تسلیت می گویم، امیدوارم، مردم در آستانه چهلمین سال انقلاب با قدرت، قوت و عزم و ایمانی فراتر از همیشه حضور حماسی، دشمن‌ شکن و عزت‌ آفرین خود را در 22 بهمن نشان دهند، اقتدار و شرف این نظام را بر جهان و جهانیان بیش‌ از پیش طنین ‌انداز کنند.
در پیام زمانی قمی تصریح شد: به مقام شامخ ایثارگران، جانبازان، آزادگان و شهیدان انقلاب، دفاع مقدس ارج می‌ نهیم و با ارواح طیبه آنان و روح ملکوتی امام (ره) که پاکی پیامبران و ایمان امامان را در خاطره ها زنده کرد، میثاقی دوباره می ‌بندیم و پیروی از فرامین ولایت امر و اجرای سیاست‌های دولت تدبیر و امید را برای پیروزی‌ ها و شکوفایی هرچه بیشتر نظام و انقلاب وظیفه خود می‌دانیم.
ویژه برنامه های سالگرد پیروزی انقلاب از 12بهمن آغاز تا 22 بهمن ماه با انجام هفت هزار برنامه مختلف در استان یزد اجرا می شود.
امام خمینی (ره) پس از سال ها دوری از کشور در میان پرشورترین استقبال تاریخی در ساعت 9 و 36 دقیقه روز 12 بهمن ماه 1357 با هواپیمای جمبوجت خطوط هوایی فرانسه با پرواز اختصاصی وارد تهران شدند.
7532 / 2047 دریافت کننده: سعید صادقی مقدم ** انتشار: عباسقلی اشکورجیری
irnayazdd@
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.