علی محمد احمدی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: باید سعی شود برنامه ها وجشن های دهه فجر انقلاب اسلامی بیشتر با رویکرد مردمی ، خلاقانه، پویا و همراه با شناخت عمیق ارزش ها و آرمان های اصیل انقلاب باشد.
وی همچنین بر برجسته سازی و پر رنگ شدن وجه فرهنگی انقلاب و ضرورت همبستگی و اتحاد ملت در برنامه های سی ونهمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی تاکید کرد.
احمدی گفت: باید در کنار بهره برداری از طرح های مختلف عمرانی و خدماتی به مردم و مباحث سخت افزاری در این ایام سایر مسایل مهم و ریشه ای و همچنین دلایل شکل گیری محتوای این انقلاب برای مردم و نسل جوان بیش از پیش تبیین شود.
وی ابراز داشت: متولیان امر به ویژه شورای هماهنگی و سازمان تبلیغات اسلامی ، شهرداری های 17گانه استان و دستگاه های مختلف اجرایی در جای جای این استان موظفند تمامی میادین، خیابان ها، معابر و سردر ادارات را در دهه پرفروغ فجر انقلاب اسلامی آزین بندی و موجبات امید ونشاط بیشتر را در بین مردم و جوانان فراهم کنند.
استاندار کهیگلویه وبویراحمد گفت: متولیان امر البته باید حرمت برخی ایام در این دهه پرفروغ که مصادف با سالروز شهادت دخت نبی مکرم اسلام حضرت فاطمه زهرا (س) شده را مورد توجه قرار دهند.
وی تصریح کرد: دشمنان و بدخواهان این نظام الهی امروز در صدد ضربه زدن و استفاده از کوچکترین فرصت برای ناکارآمد جلوه دادن انقلاب هستند که باید مراقب بود وفریب دشمن را نخورد.
وی ادامه داد: نظام سلطه همواره از توسعه و پیشرفت این کشور عصبانی بوده و به همین دلیل امروز و با شکست‌های مفتضحانه خود در منطقه و جهان به دلیل تدابیر و سیاست‌های مدبرانه جمهوری اسلامی در عرصه بین‌المللی در حال توطئه چینی جدید علیه این نظام الهی است.
احمدی گفت: دشمن سعی کرده که با تمام توان حرکت توسعه بخش ملت و جمهوری اسلامی را کند کند ولی ملت قدرشناس ایران با درایت، هوشیاری خود و تلاش دولتمردان همواره به این نظام پایبند و وفادار مانده‌اند.
12 تا 22 بهمن هر سال به مناسبت سرنگونی رژیم پهلوی و پیروزی انقلاب اسلامی ایران در سال 1357 به نام ایام الله دهه فجر نام‌گذاری شده است.
خبرنگار: حمید جهان**انتشار : علیزاده
3016/1662
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.