حجت الاسلام محمد فخرالدینی عصر روز چهارشنبه درسفر به ابرکوه درگفت و گوی اختصاصی باخبرنگار ایرنا با اشاره به تقارن 12 بهمن با سالروز شهادت حضرت زهرا (س) و آغاز ایام فاطمیه گفت: ستادهای دهه فجر استان برنامه های سه روز اول دهه فجر را با رعایت شان و منزلت حضرت فاطمه (س) برگزار می کنند.
وی ادامه داد: با وجود اینکه 12 بهمن ماه امسال ، روز پنجشنبه و تعطیلی عمده مدارس است ولی با هماهنگی هایی که با اداره کل آموزش وپرورش استان انجام گرفته زنگ انقلاب در این روز در شماری از مدارس و روز شنبه 14بهمن ماه در تمام مدارس استان نواخته می شود.
رئیس ستاد دهه فجر استان یزد گفت: برای برگزاری هرچه باشکوهتر ایام الله دهه فجر یکصد ستاد اصلی و بیش از یکهزار و500ستاد مردمی فعالیت می کنند.
فخرالدینی اظهارکرد: در سطح استان و توسط کمیته های مختلف در مجموع هفت هزار برنامه فرهنگی ، هنری و ورزشی به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب با مشارکت گسترده آحاد مردم همیشه در صحنه دارالعباده برگزار می شود.
این مسئول تصریح کرد : امسال مردم انقلابی و ولایت مدار یزد در 80 نقطه استان آیین باشکوه راهپیمایی یوم الله 22 بهمن را برگزار می کنند و جواب دندان شکنی به دشمنان و استکبار جهانی خواهند داد.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد با گرامیداشت یاد خاطره حضرت امام (ره) و شهدای والامقام خاطر نشان کرد: در ایام خجسته دهه فجر گلزار شهدای بیش از320 نقطه از استان توسط مردم و مسئولان گلباران و عطر افشانی می شود.
فخرالدینی با بیان اینکه انقلاب ایران به آسانی به دست نیامده است ،تاکید کرد: انقلاب ما حقیقتا تاریخ بشریت را متحول کرد.
این مسئول با بیان اینکه پیام دهه فجر، حفظ وحدت و انسجام است، تصریح کرد: بعد از گذشت 40 سال از پیروزی انقلاب، هنر نظام این است که جمعیت 20 میلیونی را در همایش اربعین حسینی (ع) شکل داد.
وی باگرامیداشت 22 تن از شهدای انقلاب اسلامی استان یزد یاد آورشد : آیین باشکوه یاد و خاطر شهدای انقلاب صبح روز شنبه 14بهمن در مسجد حظیره یزد برگزار که از عموم مردم دعوت می شود در این مراسم شرکت فعال داشته باشند.
7540/ 6197 خبرنگار: کارگر ابرقوئی ** انتشار: محمدحسین فلاح
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.